Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .



Malam Pengantin Selama lama nya ....

Berusaha dan berdoa lah pada Tuhan ,
Semoga mendapat kesihatan zahir dan batin ,
Semoga malam malam bersama dengan suami isteri ,
menjadi malam pengantin baru selama lama nya ......
Berbulan madulah selama lamanya ...

Kesakitan Urat Saraf

1 ) Sakit sakit , lenguh lenguh atau kebas kebas ,
Mana mana bahagian badan atau seluruh badan .

2 ) Strok , Lumpuh atau mati sebelah badan .

3 ) Kejang mana mana otot badan .

4 ) Pernafasan terganggu kerana tegang urat saraf .

5 ) Sakit atau pening kepala .

6 ) Susah nak tidur kerana urat saraf tidak berfungsi dgn baik

7 ) Kesakitan di bahagian leher atau tersalah bantal .

8 ) Kesakitan bahu , rusuk , dada ,belikat , pinggang ,
punggung , betis , tumit dan sebagai nya kerana urat
saraf tidak berfungsi dgn baik .

9 ) Memulihkan urat saraf dan otot ibu selepas bersalin .

10) Badan terasa berat dan terasa lemah hendak bergerak .



Terseliuh ,Tercabut Sendi Dan Patah Tulang .

1 ) Terseliut atau tergeliat urat atau otot di mana
mana bahagian badan .

2 ) Tercabut sendi pada mana bahagian sendi ,
saperti sendi bahu , siku , jari , punggung , lutut ,
pergelangan kaki dan sebagai nya .

3 ) Patah mana mana bahagian tulang .

Perubatan secara tradisional untuk penyakit luar biasa atau masaalah batin .

Masalah perhubungan suami isteri .

Masalah kehidupan seharian berkaitan dgn kebatinan .

Penyakit yang luar biasa .

Hubungi : HP : 0163828239 ( sila buat temu janji )

Alamat :

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.


Perpengalaman lebeh dari 20 tahun merawat beribu orang pesakit lelaki dan perempuan .

Kita berusaha membuat rawatan .
Berdoa lah semoga Allah Yang Maha Kuasa memberikan ke
sejahteraan

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP : 016 3828239 .

( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )




Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Isnin, 16 November 2009

Lelaki ke perempuan ?

Satu jam tadi aku memandu kereta melalui Jln . Klang Lama ,
Kuala Lumpur
. (kira kira pukul 12 malam )

Tak sangka ya , tempat ni dah agak terkeluar dari pusat bandar,
tapi ada manusia menjual punggung .


Bentuk badan macam lelaki , tapi berpakaian macam perempuan .

Aku agak manusia tu bukan perempuan ,
Kalau tidak pondan , mungkin juga lelaki .
Bilangan mereka dalam 3 atau 4 orang .

Ada pula kereta yg agak cantik berhenti dan berbincang dgn mereka .
Mungkin perbincangan tetang upah perkhidmatan mereka kot .!
Mungkin bincang hal lain tak tahu la pula .....
Banyak urusan perniagaan boleh di buat .

Kalau lah tak ada pembeli , tak kan lah mereka menjual di situ .
Rupa nya kat mana mana ada orang yg bernafsu seks yg tak normal ....
Tak tahu lah berapa bayaran perkhidmatan yg di kenakan.

Tapi aku pernah baca kisah isteri mengadu pada jabatan ugama ,
si suami suka buat seks tak normal .
Si isteri bukan tak boleh melayan , tapi takut pada dosa ......


ish ish !!!! berdiri bulu roma ku .
Bukan kerana minat ,
tapi kerana takut dan geli .
Moga jauh lah dari ku ,
sejarak sejuta lautan .

Aku rasa setan dan iblis pun takut !!!
Tak tau la pula kalau mereka tu kawan baik ...........