Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .



Malam Pengantin Selama lama nya ....

Berusaha dan berdoa lah pada Tuhan ,
Semoga mendapat kesihatan zahir dan batin ,
Semoga malam malam bersama dengan suami isteri ,
menjadi malam pengantin baru selama lama nya ......
Berbulan madulah selama lamanya ...

Kesakitan Urat Saraf

1 ) Sakit sakit , lenguh lenguh atau kebas kebas ,
Mana mana bahagian badan atau seluruh badan .

2 ) Strok , Lumpuh atau mati sebelah badan .

3 ) Kejang mana mana otot badan .

4 ) Pernafasan terganggu kerana tegang urat saraf .

5 ) Sakit atau pening kepala .

6 ) Susah nak tidur kerana urat saraf tidak berfungsi dgn baik

7 ) Kesakitan di bahagian leher atau tersalah bantal .

8 ) Kesakitan bahu , rusuk , dada ,belikat , pinggang ,
punggung , betis , tumit dan sebagai nya kerana urat
saraf tidak berfungsi dgn baik .

9 ) Memulihkan urat saraf dan otot ibu selepas bersalin .

10) Badan terasa berat dan terasa lemah hendak bergerak .



Terseliuh ,Tercabut Sendi Dan Patah Tulang .

1 ) Terseliut atau tergeliat urat atau otot di mana
mana bahagian badan .

2 ) Tercabut sendi pada mana bahagian sendi ,
saperti sendi bahu , siku , jari , punggung , lutut ,
pergelangan kaki dan sebagai nya .

3 ) Patah mana mana bahagian tulang .

Perubatan secara tradisional untuk penyakit luar biasa atau masaalah batin .

Masalah perhubungan suami isteri .

Masalah kehidupan seharian berkaitan dgn kebatinan .

Penyakit yang luar biasa .

Hubungi : HP : 0163828239 ( sila buat temu janji )

Alamat :

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.


Perpengalaman lebeh dari 20 tahun merawat beribu orang pesakit lelaki dan perempuan .

Kita berusaha membuat rawatan .
Berdoa lah semoga Allah Yang Maha Kuasa memberikan ke
sejahteraan

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP : 016 3828239 .

( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )




Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Khamis, 5 November 2009

Kahwin lelaki tua , ok tak ????

Bagus ke ????
kalau perempuan muda kawen lelaki tua ???

Kata lah perempuan berumur 20 an dan lelaki berumur 40 an .
Jarak umur cam tu awak rasa ok tak ?.

Dalam kehidupan hari hari memang berlaku ....
Perkahwinan yg jarak umur +- 20 tahun ,
Biasa nya lelaki la yg tua tu !!!!!

Ada juga yg bini lagi tua dari laki ,
tapi kali ni kita lihat yg laki lebeh tua .

Kisah yang tak masuk dlm surat khabar mesti banyak lagi tu .
Yang jadi berita tu selalu nya artis atau orang yg terkenal !!!!!

Bab artis kawen lelaki tua ni tak payah la aku nak sebut nama ....
Anda mesti lagi tahu dari aku !!!! hi hi hi .....

Hi hi ...kadang kadang lelaki tua tu dah ada bini ,
tapi entah betul atau tidak ,
kebetulan bercerai ......
kawen la dgn gadis muda ......

kalau kawen kerana dia gadis ,
kalau kawen kerana bergetah ,
kalau kawen kerana sexy ,

benda tu tak lama bertahan .....
si gadis dah kawen , hilang lah kegadisan nya ....
Getah dan sexy , kalau dah biasa lihat kurang lah juga kuasa tarikan nya ....

Di luar rumah ramai lagi si gadis ,
di luar ramai lagi yg bergetah ,
di luar ramai lagi yg sexy ............
Kalau itu yg hati pileh ,
itu lah kaki melangkah mencari .......

tak perlu pandai memacing kalau umpan nya baik .....
Memancing jenis ini umpan nya mesti lah duit dan harta benda ......

Lalu si gadis pun berfalasafah .....
biar sakit di mata janji senang di hati !!!!

Betul kah duit dan harta benda tu boleh beri senang di hati ......????

Ada juga insan yg bermadah ,
"Aku mencintai mu bukan kerana harta benda dan paras rupa , tapi kerana hati budi mu yg memikat hati ".
Betul ke ni ?

Atau kerana tak terpilih menjadi kekasih si jutawan ????
Dapat kerani atau pegawai biasa tu dah kira OK la ....
Tak dapat gading berharga , dapat tulang nya pun ok la !!!!

Atau guna saja lah peribahasa ....
Tak dapat rotan , akar berguna .

ye la peralatan rotan menjadi mahal sekarang ni kerana di minati ramai .

Apa apa pun pasti banyak di dunia ini ,
cinta yg murni ,
kasih yg sejati ,
Semakin lama bersama semakin erat cinta nya berpadu ....
saperti rambut yg di tarik ....
tidak sampai putus tapi tersimpul mati ......................
Saling memahami ...zahir dan batin !!!!
Moga berbahagia lah pasangan ini di dunia ,
dan berkekalan hingga alam yg abadi ......