Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .



Malam Pengantin Selama lama nya ....

Berusaha dan berdoa lah pada Tuhan ,
Semoga mendapat kesihatan zahir dan batin ,
Semoga malam malam bersama dengan suami isteri ,
menjadi malam pengantin baru selama lama nya ......
Berbulan madulah selama lamanya ...

Kesakitan Urat Saraf

1 ) Sakit sakit , lenguh lenguh atau kebas kebas ,
Mana mana bahagian badan atau seluruh badan .

2 ) Strok , Lumpuh atau mati sebelah badan .

3 ) Kejang mana mana otot badan .

4 ) Pernafasan terganggu kerana tegang urat saraf .

5 ) Sakit atau pening kepala .

6 ) Susah nak tidur kerana urat saraf tidak berfungsi dgn baik

7 ) Kesakitan di bahagian leher atau tersalah bantal .

8 ) Kesakitan bahu , rusuk , dada ,belikat , pinggang ,
punggung , betis , tumit dan sebagai nya kerana urat
saraf tidak berfungsi dgn baik .

9 ) Memulihkan urat saraf dan otot ibu selepas bersalin .

10) Badan terasa berat dan terasa lemah hendak bergerak .



Terseliuh ,Tercabut Sendi Dan Patah Tulang .

1 ) Terseliut atau tergeliat urat atau otot di mana
mana bahagian badan .

2 ) Tercabut sendi pada mana bahagian sendi ,
saperti sendi bahu , siku , jari , punggung , lutut ,
pergelangan kaki dan sebagai nya .

3 ) Patah mana mana bahagian tulang .

Perubatan secara tradisional untuk penyakit luar biasa atau masaalah batin .

Masalah perhubungan suami isteri .

Masalah kehidupan seharian berkaitan dgn kebatinan .

Penyakit yang luar biasa .

Hubungi : HP : 0163828239 ( sila buat temu janji )

Alamat :

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.


Perpengalaman lebeh dari 20 tahun merawat beribu orang pesakit lelaki dan perempuan .

Kita berusaha membuat rawatan .
Berdoa lah semoga Allah Yang Maha Kuasa memberikan ke
sejahteraan

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP : 016 3828239 .

( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )




Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Khamis, 12 November 2009

Dr Mohd Asri Zainul Abidin

Bintang bekas mufti perlis ini nampak lagi bersinar sekarang ,

Tangkapan yg di buat pada beliau rupa nya semacam kurniaan pingat pada beliau ,

Sudah di kenali dahulu nya...

tapi kini sudah boleh di kira popular pula ....

Kalau Mawi masuk AF jadi popular !!!!

Bekas Mufti masuk mahkamah jadi popular !!!!

Belum lagi pasti nak bernang dalam politik !!!

Nampak gaya dah ada pasukan yg berminat !!!!

Ish!!!! ish!!!! kalau pandai main bola jadi rebutan persatuan bola !!!!

Pandai ugama ni jadi rebutan pertubuhan politik ....

Ye lah !!!!!!!!!!!
begitu la nampak nya .....

Nak ambil orang tahu ugama ni untuk menang piliharaya ke ???

Atau untuk pandai tadbirkan negara ???

Malaysia kan ugama rasmi ISlAM .
Tempang lah sikit kalau kekurangan peminpin yg pandai dalam hal ugama ....

Banyak pekerjaan tertentu di Malaysia ni di wajib kan pakai pakaian rasmi ,
Tapi kalau tak kerja bebas la pakai apa pun ....

Bagaimana pula dgn ugama rasmi ??????????

Jadi andaikata nak bernang ,
biar lah lengkap dgn pakaian bernang ....
biar boleh bernang jauh,
lagi baik kalau dapat jadi juara.
Kalau terpaksa bernang kerana di tolak ke dalam kolam renang,
nanti jadi masalah ....
Nanti kalau dah mula bernang ,
pasti lah banyak renangan yg perlu di buat ...
adat perenang kena juga bernang di lautan yg bergelora ......

Bukan senang nak dapat undi ....
mulut mau manis !
Selalu nya jawapan ,
OK !
Boleh !
Itu cakap politik nama nya .................

Ini saja saja cakap je....
Sebenar nya anda lagi faham ........