Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .



Malam Pengantin Selama lama nya ....

Berusaha dan berdoa lah pada Tuhan ,
Semoga mendapat kesihatan zahir dan batin ,
Semoga malam malam bersama dengan suami isteri ,
menjadi malam pengantin baru selama lama nya ......
Berbulan madulah selama lamanya ...

Kesakitan Urat Saraf

1 ) Sakit sakit , lenguh lenguh atau kebas kebas ,
Mana mana bahagian badan atau seluruh badan .

2 ) Strok , Lumpuh atau mati sebelah badan .

3 ) Kejang mana mana otot badan .

4 ) Pernafasan terganggu kerana tegang urat saraf .

5 ) Sakit atau pening kepala .

6 ) Susah nak tidur kerana urat saraf tidak berfungsi dgn baik

7 ) Kesakitan di bahagian leher atau tersalah bantal .

8 ) Kesakitan bahu , rusuk , dada ,belikat , pinggang ,
punggung , betis , tumit dan sebagai nya kerana urat
saraf tidak berfungsi dgn baik .

9 ) Memulihkan urat saraf dan otot ibu selepas bersalin .

10) Badan terasa berat dan terasa lemah hendak bergerak .



Terseliuh ,Tercabut Sendi Dan Patah Tulang .

1 ) Terseliut atau tergeliat urat atau otot di mana
mana bahagian badan .

2 ) Tercabut sendi pada mana bahagian sendi ,
saperti sendi bahu , siku , jari , punggung , lutut ,
pergelangan kaki dan sebagai nya .

3 ) Patah mana mana bahagian tulang .

Perubatan secara tradisional untuk penyakit luar biasa atau masaalah batin .

Masalah perhubungan suami isteri .

Masalah kehidupan seharian berkaitan dgn kebatinan .

Penyakit yang luar biasa .

Hubungi : HP : 0163828239 ( sila buat temu janji )

Alamat :

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.


Perpengalaman lebeh dari 20 tahun merawat beribu orang pesakit lelaki dan perempuan .

Kita berusaha membuat rawatan .
Berdoa lah semoga Allah Yang Maha Kuasa memberikan ke
sejahteraan

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP : 016 3828239 .

( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )




Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Khamis, 31 Disember 2009

Selamat Tahun Baru .Urut dan Perubatan .

Selamat tahun baru untuk semua .

Jaga lah kesihatan zahir dan batin ,

Urut dan Perubatan Tradisional .

Rawatan terus di buka .

Selamat datang !!!

Bercuti memberi peluang masa untuk anda membuat rawatan .

Sila buat temujanji .

Saya menunggu kedatangan anda ..........

Rabu, 30 Disember 2009

Cepat rawat ... makin lama makin bermasalah

sila membuat rawatan dgn cepat , jika di biarkan lama akan bertambah masalah .

Sila jumpa dgn saya , buat temujanji Hp : 016 3828239 .

Selasa, 29 Disember 2009

lebih 20 tahun pengalaman urut .

Aku merawat Mati pucuk , Sakit urat saraf ,Sendi ,Tulang dan penyakit luar biasa .

Sila jumpa aku , kalau rasa ada keyakinan .

Isnin, 28 Disember 2009

Urut dan Perubatan ... Mati pucuk isteri lah merana .

Kesejahteraan bukan semata mata kerana harta .

Kesihatan zahir dan batin juga di perlukan .

kalau anda tak sihat jangan tunggu ada masa baru nak merawat .

Kena lah sediakan masa .

Lebih lebih lagi kalau terkena masalah Mati Pucuk .

Dia buka masalah anda saja ,

Dia juga menjadi masalah kepada isteri .


Tanpa nafkah batin yg cukup , ada isteri yg mencari kekasih gelap untuk kepuasan seks . Jangan lah perkara keji ini berlaku pada anda . Anda boleh boleh menjadi lelaki yg sihat zahir dan batin . Tapi kena la buat rawatan .

cari lah orang yg berkebolehan untuk merawat . atau datang lah jumpa saya .


Ahad, 27 Disember 2009

Urut . Isteri minta di ceraikan .

Ada beberapa orang yang datang buat rawatan untuk masalah Mati pucuk ,
ada memberi tahu saya . Isteri selalu minta cerai kerana tidak dapat nafkah batin .

Kesian isteri dan sayangkan isteri ,
Jangan lah berdiam diri , Kalau mati pucuk .
Cari lah perawat .

Moga anda kembali gemilang ...........

Sabtu, 26 Disember 2009

Urut : Isteri tu manis macam gula ....

Selalu terjadi semasa aku membuat rawatan .

Si isteri orang yang sedang di rawat , membuat panggilan talipon ,

Pertanyaan biasa :

Duduk di mana dan buat apa ?

Itu lah tanda nya si isteri sayang . Ada orang kata itu lah cemburu , Tak pe lah cemburu pun cemburu sayang .

Isteri dah sayang , suami jangan tak sayang , kalau lemah tenaga batin , kenapa urut badan saja . Buat lah rawatan tenaga batin sekali ! .

Kalau cepat puas , Sedangkan isteri belum puas lagi tu !
Itu juga di katakan lemah tenaga batin .

Jangan malu untuk buat rawatan .

Isteri tu macam gula . Nanti kena gigit kat semun kepala hitam berkaki dua ...

Awas!!!! Tau Tak Pe !!!!!!!!!


Jumaat, 25 Disember 2009

SMS dari Shanghai , China .

Baru sekejap ni . Kira kira pukul 3 42 minit pagi , saya terima sms dari saorang yg mengaku berada di Shanghai , China . hendak bertanya tetang zakar .

Saya minta maaf , saya tidak dapat berbincang melalui SMS .

Khamis, 24 Disember 2009

Buat rawatan tenaga batin

3 hari lepas seorang lelaki cina datang nak buat rawatan tenaga batin ,
tapi cakap cakap dah tak jadi pula ,
Hari ini lelaki cina tu datang semula dan aku buat la rawatan .
Macam macam punya hal lah dgn orang ramai ni .

Tak pe !

Tak jadi sekarang lain kali boleh mari .


Rabu, 23 Disember 2009

Urut untuk kesihatan

Apa ada hal kahwin muda .

Janji badan sihat zahir dan batin .

Tahniah Raisuddin .

Sabar lah ye sekejap , pas tu ok kot ! .

Sarah tu dah berpunya ke ?

Aku minat tari dan nyanyi dia !!!!

Jangan maraaaaah ........

Selasa, 22 Disember 2009

Urut

Aku membuat rawatan Urut dan Perubatan Tradisional sepenuh masa .

Selamat datang .

Selamat Sejahtera .

Sabtu, 19 Disember 2009

Urut Dan Rawatan

Selamat sejahtera untuk semua .

Andai nya ada masalah ,

Sila hubungi secepat mungkin .

Usah biarkan masalah terlalu lama .

Cepat bertindak cepat berjaya .

Dengan izin Illahi ..........

Ahad, 13 Disember 2009

Urut dan Perubatan Tradisional

Harap maklum :

Petang ini .

Malam ini .

Masa untuk rawatan sudah penuh .

Harap maaf , sila buat temujanji untuk hari lain .

( 13 Disember 2009 )

Sabtu, 12 Disember 2009

Urut Dan Perubatan Tradisional

Besok , 13 Disember 2009 . Aku ada urusan . Tengah hari , petang dan malam tidak dapat buat rawatan . Segala kerumitan yg di alami aku mohon maaf .

Hari ini dan malam ini boleh datang untuk mendapat rawatan .

Jumaat, 11 Disember 2009

Urut Dan Perubatan - Tradisional .

Aku terasa tenang dan gembira mengamal kan seni urut dan perubatan secara tradisional .
Aku gembira kerana aku mewarisi kemahiran ini . Dia ada lah satu seni yg istimewa bagi ku .

Khamis, 10 Disember 2009

Urut

Aku terima panggilan talipon dari isteri yg suami nya lemah tenaga batin .
Menceritakan masalah nya .

Wahai isteri !!!! biar lah suami mu jumpa dgn aku untuk aku buat rawatan .

Berusaha dan berdoa lah .........

Rabu, 9 Disember 2009

Urut

Urut
Urut
Urut
Urut
Urut
Mati pucuk , cuba lah urut dgn orang yg ada kepakaran , andai sekali tak menjadi ,cuba lah beberapa kali , Buat rawatan untuk urat saraf , tidak samudah tukar tayar kereta , .... Berusaha dan berdoa lah pada Allah .

Urut

Aku tidak buat rawatan urut untuk pesakit ku dalam keadaan tergesa gesa .

Bila aku buat rawatan , aku buat sesungguh hati .

Semoga Allah memberkati usaha perawatan ku .

Selasa, 8 Disember 2009

Urut dan Perubatan Tradisional sampai ke tengah malam .

Malam tadi aku membuat rawatan sehingga pukul 12 30 malam .

Pesakit terakhir malam tadi dari Semanggol , Perak . Masalah retak tulang bukulali . Semoga Allah memberikan kesejahteraan untuk semua .

Pagi ini pula tidur ku di kejut oleh kanak kanak patah tangan .....

Begitu lah hidup seorang pengamal perubatan dan urut Tradisional .

aku gembira dgn kehidupan ku ini .........
Kekadag dalam kesusahan itu lah ku cari kemanisan ......

Isnin, 7 Disember 2009

Urut lebih dari 20 tahun ...............

Aku berpengalaman buat rawatan Urut Tradisional lebih dari 20 tahun .

Beribu ribu orang telah aku rawat .

Tidak pernah saorang pun yg mengadu ada kesan negatif .

Jadi , usah lah ragu ragu untuk buat Urutan Tradisional dgn aku .

Buruk tak ada !!! Baik Ada !!!

O ya ! Encik yg dari Kajang tu minggu depan kita jumpa .
Saya akan buat rawatan untuk Encik nanti . sabar ye !!!!

Ahad, 6 Disember 2009

Lemah Tenaga Batin - Urut Tradisional

Lemah Tenaga Batin bukan penyakit yg kekal , ia nya boleh di rawat , Urut Tradisional yg aku amalkan ada lah di antara kaedah yang boleh merawat masalah lemah tenaga batin .
Usah biarkan Lemah tenaga batin menggangu kehidupan anda suami isteri .

Hubungi Aku untuk buat rawatan .
Semoga Allah memberi kesejahteraan pada kita semua .

Sabtu, 5 Disember 2009

Urut Tradisional

Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional menjadi amalan orang Melayu sejak dahulu kala .
Untuk merawat pelbagai masalah tubuh badan .

Hari ini aku nak cerita kisah seorang pesakit umur 11 tahun ,
Datang menemui aku , di bawa oleh ibu nya . ( datang dari Kepong )

Tulang lengan kiri nya patah . ( kedua dua tulang patah )
Di simen selama satu bulan lebih .
2 minggu lepas simen nya di buka , tapi lengan nya jadi bengkok .

Hari ini aku mula buat urutan secara Tradisional untuk meluruskan nya .
Tulang nya sudah sembuh bersambung , tapi sambungan nya tak lurus .

Urutan perlu di buat berulang kali .
Semoga ibu nya bersedia untuk bawa lagi .
Semoga di beri kesejahteraan oleh Allah yg Maha Kuasa .

Sepatut nya, jangan biarkan lama , baru nak buat rawatan .
Semoga anda semua ambil peringatan andai nya bertemu keadaan yg macam ini .


Urut Tradisional

Lebih 20 tahun aku membuat rawatan Urut Tradisional , Sudah ramai orang yg menghadapi masalah tenaga batin yg berjaya kembali aktif dan sihat .

Aku ada mendengar seorang Pengamal perubatan ( Doktor pakar sakit tuan dan puan ). mengatakan rawatan Urut Tradisional tidak boleh menyembuhkan masalah lemah tenaga batin .

Ha ha ha ha ha ha ..... tidak tepat nya kenyataan doktor itu .
Sudah ramai orang yg buat pengakuan pada aku , telah baik salepas membuat rawatan Urut Tradisional .

Urut Tradisional bagus dari dulu hingga sekarang .......
Ilmu kemahiran perubatan warisan tamaddun Melayu yg amat bernilai ....

Jumaat, 4 Disember 2009

Urut Tradisional

Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional .....
Urut Tradisional yang aku amalkan terbuka untuk semua bangsa , Dari peringkat umur bayi , dewasa , warga tua , lelaki dan perempuan .
Kenapa biarkan masalah ada berterusan......
Cari lah jalan penyelsaian .

Hubungi aku jika di fikirkan aku boleh membantu . sila buat temu janji dgn panggilan talipon .

Maaf , SMS tidak akan di layan .

Sabtu, 28 November 2009

Traditional Massage


Hari ini aku mulai buat rawatan .

Selamat datang !!!!

Semoga masalah ada tidak berpanjangan ......

Andai kita berusaha merawat , Dengan izin Tuhan kita akan berjaya ......

Rabu, 25 November 2009

Selamat Pengatin Baru

Bersedia lah perut untuk membesar !!!!
Makan lagi .......makan makan makan ...
Cuti sekolah ni selalu nya banyak kenduri kahwin .

Aku pun dapat berbelas kad jemputan kenduri kahwin .....

Kalau nak buat urut persediaan menghadapi alam perkahwinan boleh .

Elok sangat la .....

Sabtu, 21 November 2009

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan boleh melancarkan peredaran darah seluruh badan . Urat saraf , otot , sendi dan tulang dapat di rawat . Seluruh anggota badan akan menjadi sihat dan cergas , Semua nya akan berfungsi dgn baik .

Lelaki dan wanita yg di rawat dgn Urut Tradisional , akan sihat dan cergas zahir dan batin .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan boleh merawat patah tulang .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan boleh merawat sakit sendi atau tercabut sendi .

Urut Tradisional

Urut Tradisional boleh merawat untuk menyegar dan menyehat kan bakal pengatin . Supaya sihat zahir dan batin .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan boleh merawat rasa berat seluruh anggota badan .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan boleh membetul kan otot ,urat saraf dan peranakan wanita selepas bersalin .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan boleh merawat masalah kejang mana mana otot di seluruh badan .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan boleh merawat Strok atau mati sebelah tubuh .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan boleh merawat , sakit tumit dan kaki.

Urut Tradisional

Urut tradisional yg aku amal kan , boleh merawat sakit betis .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan boleh merawat sakit lutut .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan , bolih merawat sakit punggung .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan boleh merawat sakit belikat dan sakit pinggang .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yang aku amalkan boleh merawat sakit dada dan sesak nafas .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal kan ,
boleh merawat sakit bahu dan tangan .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amalkan boleh merawat sakit leher atau tersalah bantal .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amalkan boleh merawat sakit kepala atau pening .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amal boleh merawat sakit sakit , lenguh lenguh dan kebas kebas seluruh badan ,
atau mana mana bahagian badan .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amalkan boleh merawat masalah zakar mati semasa sedang buat hubungan seks . Kepuasan tidak di capai oleh kedua dua pihak .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amalkan boleh merawat masalah zakar mati semasa sedang buat hubungan seks .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amalkan boleh merawat masalah dingin seks .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amalkan boleh merawat ,
masalah terlalu cepat terpancut air mani bila buat seks , sedangkan isteri belum puas .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yang aku amalkan boleh memulihkan lemah tenaga batin .

Urut Tradisional

Urut Tradisional yg aku amalkan boleh merawat mati pucuk.

Jumaat, 20 November 2009

Kereta Cantik Tenaga Batin Cantik





Kereta cantik , Tenaga batin cantik ,
Hidup jadi cantik ,
Dunia jadi cantik ,
Pendik kata semua jadi cantik ......

Tahniah !!!
Tahniah !!!
Tahniah !!!

Bahagia sebuah perkahwinan

Kebahagiaan sebuah perkahwinan perlu keselesaan hubungan kelamin .

Kebagiaan bukan kerana wang dan harta semata mata .

Kebahagiaan bukan kerana rupa paras semata mata .

Jaga lah kesihatan tenaga batin ,
supaya hubungan kelamin tidak tercacat .

Biar kacak rupa , biar kacak tenaga batin .....

hi hi hi sendiri mau ingat !!!!

Khamis, 19 November 2009

Urut Tradisional Urut Tenaga Batin .

Urut Tenaga Batin ia lah Aku melakukan urutan secara tradisional , menjadikan lelaki dan wanita kuat dan hebat tenaga batin nya .

Urut Tenaga Batin secara tradisional menjadikan malam anda bersama suami isteri ,ada lah malam kegembiraan dan malam kehebatan, saperti malam malam pengantin baru .

Semoga urut tenaga batin secara tradisional , menjadikan anda suami isteri , juara juara kehebatan hubungan kelamin . dan mencapai kepuasan sejati yg maksimun .

Selamat berbahagia aku ucapkan ..........
Selamat mengulangi malam malam pengatin baru ...............

Rabu, 18 November 2009

Urut Tradisional urut Batin

Urut Tradisional urut batin , bermaksud aku merawat pesakit lemah tenaga batin dengan urutan tradisional .

Lemah tenaga batin itu juga ada beberapa keadaan ,

Pertama sekali Mati Pucuk atau keadaan di mana zakar tidak keras langsung .
kekerasan nya 0 % . Langsung TIDAK boleh buat hubungan seks .

Kedua kekerasan zakar hanya separuh keras sahaja .
Zakar hanya keras 50 % sahaja .
Selalu nya wanita TIDAK puas , jika di cuba juga buat hubunga seks ,
ini menimbulkan rasa tak selesa pada wanita .

Ketiga zakar cepat keluar air mani , lelaki ini terlalu cepat puas ,
kadang kadang semasa nak masukkan zakar ,tersentuh saja sudah terpancut .
Lelaki terlalu cepat puas menyebabkan wanita tidak puas .

Keempat zakar mati , semasa melakukan seks ,
ia itu zakar mati semasa berada di dalam alat kelamin wanita .
Perlakuan seks terhenti .
Kepuasan tidak di perolehi .

Kelima zakar kadang kadang keras , kadang kadang tidak keras .
Tidak ada nafsu untuk buat seks .
Tidak ada keinginan untuk buat seks .
Susah terasang .

Jangan tunggu !!!
ingat perkataan :
Urut Tradisional Urut Batin ....
Urut Tradisional Urut Batin ....
Urut Tradisional Urut Batin ....

Cari !
Cari !
Cari !
Hubungi Aku atau sesiapa yg di rasa kan boleh merawat.
Cepat jangan lambat !!!!!!!!!!!!

Urut Tradisional Pusaka Budaya Melayu Purba .

Urut Tradisional pusaka budaya Melayu purba , Sangat mujarab untuk merawat mati pucuk atau lemah tenaga batin . Pakar urut tradisional menjadi kesayangan pihak istana dan menjadi sanjungan rakyat jelata dalam tamaddun kehidupan orang melayu zaman berzaman .

Aku mewarisi cara merawat dengan urutan tradisional dari keturunan ku yang mewarisi nya sejak zaman berzaman .

Akan ku amal dan ku jaga pusaka yang di tinggalkan oleh budaya bangsa ku . Aku rasa sungguh bertuah kerana dapat merawat dengan ilmu kemahiran pusaka peninggalan bangsa ku .

Selasa, 17 November 2009

Lemah tenaga Batin ???

Umur 20an suah lemah tenaga batin ?

Umur 30 an sudah lemah tenaga batin ?

Umur 40 an sudah lemah tenaga batin ?

Umur 50 an sudah lemah tenaga batin ?

Umur 60 an sudah lemah tenaga batin ?

Sepatut nya umur 70 an masih muda tenaga batin nya .

Kata kata orang dulu dulu :

"Lelaki sejati itu , biar kaki tak larat nak melangkah alu lesung ,
tapi alu semula jadi pada badan nya masih kuat untuk menumbuk ....."

Biasa ada berita di dada akhbar , lelaki 70 an masih merogol .
Itu bukti bahawa lelaki berumur masih muda tenaga batin nya .

Jangan biarkan anda pencen awal !!!!!
cari lah siapa siapa pun yg boleh merawat .
Jangan tunggu !
Jangan malu !

Isnin, 16 November 2009

Urut Tradisional di gunakan

Aku bersama sama dgn 40 orang pelajar Sek. Men Petaling , Kuala Lumpur .

Lelaki dan perempuan .

Pernah berkemah di puncak Gunung Jerai , Kedah ,selama 2 hari .

Kami sama sama berjalan dari bawah ka puncak Gunung Jerai .

Semasa berjalan ada pelajar yg mengalami kejang otot betis ,

Tapi tak masalah kerana aku boleh buat rawatan urut secara tradisional .

Puncak Gunung Jerai waktu malam sangat sejuk .

Waktu siang kita boleh lihat pemandangan yg Indah .

sawah padi luas terbentang , kehijauan senang mata memandang .....

awan putih jelas kelihatan .....

Tapi awas banyak monyet yg tunggu peluang untuk mencuri bekalan makanan .

Rindu memanggil aku ke sana lagi !!!!!




Lelaki ke perempuan ?

Satu jam tadi aku memandu kereta melalui Jln . Klang Lama ,
Kuala Lumpur
. (kira kira pukul 12 malam )

Tak sangka ya , tempat ni dah agak terkeluar dari pusat bandar,
tapi ada manusia menjual punggung .


Bentuk badan macam lelaki , tapi berpakaian macam perempuan .

Aku agak manusia tu bukan perempuan ,
Kalau tidak pondan , mungkin juga lelaki .
Bilangan mereka dalam 3 atau 4 orang .

Ada pula kereta yg agak cantik berhenti dan berbincang dgn mereka .
Mungkin perbincangan tetang upah perkhidmatan mereka kot .!
Mungkin bincang hal lain tak tahu la pula .....
Banyak urusan perniagaan boleh di buat .

Kalau lah tak ada pembeli , tak kan lah mereka menjual di situ .
Rupa nya kat mana mana ada orang yg bernafsu seks yg tak normal ....
Tak tahu lah berapa bayaran perkhidmatan yg di kenakan.

Tapi aku pernah baca kisah isteri mengadu pada jabatan ugama ,
si suami suka buat seks tak normal .
Si isteri bukan tak boleh melayan , tapi takut pada dosa ......


ish ish !!!! berdiri bulu roma ku .
Bukan kerana minat ,
tapi kerana takut dan geli .
Moga jauh lah dari ku ,
sejarak sejuta lautan .

Aku rasa setan dan iblis pun takut !!!
Tak tau la pula kalau mereka tu kawan baik ...........

Ahad, 15 November 2009

salleh Yaacob lelaki hebat .....

Beliau terkenal dengan seorang anak seni ,
mungkin sekarang boleh juga di katakan terkenal dgn suami berseni ,
beliau adalah di antara lelaki yg memiliki seni menawan hati isteri isteri nya ....

Beliau mengamalkan perkahwinan poligami .
dalam memperkatakan poligami Salleh banyak bercerita berkaitan dgn ajaran ugama .....

Pada umun nya nampak keluaraga Salleh bahagia ,
isteri muda nya umur 18 tahun bercerita tentang kebahagiaan ....
Umur itu hanya separuh dari umur Salleh .

Selamat berbahagia Salleh ........
Anda pasti sihat zahir dan batin ,
Anda pasti menjadi idola lelaki yg nak tambah isteri !!!
Tapi ! Awas !!!!
Anda mungkin tidak di senangi oleh isteri isteri yg suami nya bermata keranjang ........

ha ha ha .... Aku selalu pakai cermin mata kerana tak tahan dgn silauan mentari !!!!
Aku bukan nak sembunyikan mata ku ....

Aku ingin kongsikan petua untuk kekuatan tenaga batin ,
kena lah lancarkan perjalanan darah dalam badan !!!!

Nak lancarkan perjalan darah tu !!!
kena lah urut badan secara tradisional ....
cara yg di tinggalkan oleh budaya zaman berzaman .....

Hi hi !!! tau tak pe.......

Jumaat, 13 November 2009

Mawi AF3


Masa Dalam AF tak silap aku ,

Mawi bagi tahu minat isteri bertudung ,

Ok la nampak gaya nya Ikin pun bertudung ,

Semoga berbahagia .

OH ya !

Satu lagi , kata minat juga yg pandai urut !

Mungkin Ikin pun pandai mengurut badan kot ???

Agak senyap sikit kisah Mawi sekarang ,

Napa ye ?

Hi hi ... urut tradisional boleh memberi kesegaran pada badan !!!

Tau tak pe !!!!!!!!


Khamis, 12 November 2009

Dr Mohd Asri Zainul Abidin

Bintang bekas mufti perlis ini nampak lagi bersinar sekarang ,

Tangkapan yg di buat pada beliau rupa nya semacam kurniaan pingat pada beliau ,

Sudah di kenali dahulu nya...

tapi kini sudah boleh di kira popular pula ....

Kalau Mawi masuk AF jadi popular !!!!

Bekas Mufti masuk mahkamah jadi popular !!!!

Belum lagi pasti nak bernang dalam politik !!!

Nampak gaya dah ada pasukan yg berminat !!!!

Ish!!!! ish!!!! kalau pandai main bola jadi rebutan persatuan bola !!!!

Pandai ugama ni jadi rebutan pertubuhan politik ....

Ye lah !!!!!!!!!!!
begitu la nampak nya .....

Nak ambil orang tahu ugama ni untuk menang piliharaya ke ???

Atau untuk pandai tadbirkan negara ???

Malaysia kan ugama rasmi ISlAM .
Tempang lah sikit kalau kekurangan peminpin yg pandai dalam hal ugama ....

Banyak pekerjaan tertentu di Malaysia ni di wajib kan pakai pakaian rasmi ,
Tapi kalau tak kerja bebas la pakai apa pun ....

Bagaimana pula dgn ugama rasmi ??????????

Jadi andaikata nak bernang ,
biar lah lengkap dgn pakaian bernang ....
biar boleh bernang jauh,
lagi baik kalau dapat jadi juara.
Kalau terpaksa bernang kerana di tolak ke dalam kolam renang,
nanti jadi masalah ....
Nanti kalau dah mula bernang ,
pasti lah banyak renangan yg perlu di buat ...
adat perenang kena juga bernang di lautan yg bergelora ......

Bukan senang nak dapat undi ....
mulut mau manis !
Selalu nya jawapan ,
OK !
Boleh !
Itu cakap politik nama nya .................

Ini saja saja cakap je....
Sebenar nya anda lagi faham ........

Nadia AF6






Nadia AF6 ,telah melebarkan sayap seni nya ke Indonesia .....
Harap nanti dia akan dikenali di sana !!!
Amy dan Siti memang di kenali di sana .

Tak mustahil artis Malaysia dapat di kenali di luar negara ....
Kalau kena cara pemasaran bakat nya ...

Kak Nita umpama nya !!!!

Janji mahu !!

Seribu daya menanti .....

Nadia ne pernah belajar " Seni Silat Gerak Kuntau " .
Nak tahu tanya Master Nordin !!!!!
Master Nordin boleh ceritakan ...........

Hi hi ....!!! Aku yg asas Seni Silat Gerak Kuntau ....

Shah Rukh Khan

Datuk Shah Rukh Khan mungkin akan megadakan konsert nya di Melaka pada 11 Disember ini .

Melaka bandaraya bersejarah nampak nya begitu rapat hubungan nya dgn Shah Rukh Khan .....

Pasti wanita wanita peminat Shah Rukh Khan akan berpusu pusu ka Melaka nanti !!!

Peminat peminat pelakun wanita Bollywood pula pasti menanti nanti !!!!
Bila Melaka nak berkawan dgn pelakun wanita pula ......

hi hi .. Ramai yg suka lihat tarian dari Bollywood !!!
Terhibur bagai mimpi dengan pemandangan yg indah ......

Tapi ingat !!!!
Benda yg sedap dan manis kadang kadang ada membawa bahaya ....
Jangan banyak gula dalam makanan ,
Nanti kencing manis ......
hihi ... ramai juga orang yg kena kencing manis jadi lemah tenaga batin.!!!!


Fazura

Saman fitnah yg di buat oleh Fazura di tolak oleh mahkamah .

Fazura gagal buktikan perkataan di siarkan oleh akhbar tabloid berunsur fitnah .

sabar je la Fazura ......

Tetapi lakonan bersahaja Fazura dan Maya Karim ,

menarik ramai penonton ka pawagam ,

" Pisau Cukur " meraih kutipan lebih RM 1 juta .

Tahniah !!!!

Aku suka komedi selamba mereka ......

Ingatan untuk yg berada ada ........
Bercukur lah sendiri !!!!
Jangan kena di cukur oleh pisau cukur ....
Luka tak terasa !!!!!!!!


Selasa, 10 November 2009

Kisah di Lombok .....

Kecewa dan susah berada di Lombok .

Normaliza 26 , dari Felda Palong 5 , di Jempul , berada di Lombok ,
hapir dua tahun lalu ,
selepas megikut teman lelaki nya dan berkahwin di sana pada 2007 .
kini dia ada anak 5 bulan ,
nak kembali ke Malaysia ,
tekanan kehidupan susah di sana ..............

Sebagai pengajaran untuk gadis yg lain ,
jangan menjadi buta hati kerana cinta ......

Manusia tidak boleh hanya hidup dgn Cinta pada kekasih ,
manusia perlukan pakai, makan dan kerehatan ,
dan pelbagai lagi keperluan hidup !!!!

Cintai lah Tuhan mu Yang Maha Agong ,
Dan pasti kau menemui cinta dan kehidupan yg murni ......
Dunia dan akhirat .


Ahad, 8 November 2009

Meriah nya Bukit Jalil ......

Tahniah Negeri Sembilan sebagai Juara .

Tahniah Kelantan sebagai naib Juara .

Meriah nya stadium Bukit jalil dgn warna merah dan kuning ......

Tahniah banyak banyak kepada Persatuan Bola Sepak Negeri Kelantan ,
kerana berjaya berada di hati orang Kelantan .

Alang kah baik nya kalau orang Malaysia memberi sokongan kepada pasukan Bola Sepak Malaysia , semacam rakyat Kelantan meyokong Pasukan Bola Sepak Kelantan Sekarang ...........

Kejadian pesta mercun , membakar dan membaling yg di lakukan oleh beberapa orang penyokong , jagan pula merosakkan nama rakyat Kelantan keseluruhan nya .....

Umpama nya di Malaysia ada berlaku beberapa kejadian Bapa merogol anak ,
ini bukan lah mencerminkan bapa bapa di Malaysia keseluruhan nya .....

Hukum lah Bapa yg terlibat !!!!!!!!
Jangan hukum Kerajaan Malaysia !!!!!!

Hukum lah mereka yg membakar dan melontar !!!!!!
Jangan hukum Persatuan Bola Sepak Kelantan !!!!!!

Siapa bermain hujan dia lah basah ........
Jangan kerana tayar bocor kereta di jual .......

Di KL pesta bola ......
Di kel. pesta air !!!!






Jumaat, 6 November 2009

Manusia sex dgn haiwan !!!

Macam macam kegilaan sex manusia ,
Ada yg gila seks dgn budak budak ,
ada yg benafsu seks dgn binatang .......

Tak lama dulu ada dalam berita , berlaku di Bachok , kelantan .
Lelaki seks dgn kambing .

Hari ini , 6 Nov. dalam Harian Metro ,
Lelaki Seks dgn kuda ,
Conway (Corolina Selatan ) .

Rodell Verreen megaku salah di mahkamah ,
Dia melakukan seks dgn kuda .
Rodell di hukum penjara 3 tahun .

kejadian salah laku seks ini ,
Tak kira lah manusia dgn manusia atau manusia dgn binatang ,
mungkin lagi banyak !!!
cuma sebahagian saja yg di ketahui dan di hebohkan ......

Tak dapat lah di pastikan kenapa begitu nafsu setegah manusia ,
Mungkin kah kerana bangga dgn melakukan sesuatu yg orang lain tak buat ?
Atau mungkin kerana tak dapat nak buat sesama manusia ,
jadi lepas lah nafsu nya pada binatang .
Nak merogol manusia , takut hukuman nya lagi berat .

Itu lah kuat nya dorongan seks !!!!!!
Usah lah terlibat dgn kegiatan hidup yg boleh menghampiri diri dgn perlakuan seks ....

Mungkin kah kerana tak ada kefahaman ugama ?
Mungkin kah kerana nilai hati dan moral yg rendah ?
Kesan dari tidak mendapat didikan yg cukup ?

Khamis, 5 November 2009

Kahwin lelaki tua , ok tak ????

Bagus ke ????
kalau perempuan muda kawen lelaki tua ???

Kata lah perempuan berumur 20 an dan lelaki berumur 40 an .
Jarak umur cam tu awak rasa ok tak ?.

Dalam kehidupan hari hari memang berlaku ....
Perkahwinan yg jarak umur +- 20 tahun ,
Biasa nya lelaki la yg tua tu !!!!!

Ada juga yg bini lagi tua dari laki ,
tapi kali ni kita lihat yg laki lebeh tua .

Kisah yang tak masuk dlm surat khabar mesti banyak lagi tu .
Yang jadi berita tu selalu nya artis atau orang yg terkenal !!!!!

Bab artis kawen lelaki tua ni tak payah la aku nak sebut nama ....
Anda mesti lagi tahu dari aku !!!! hi hi hi .....

Hi hi ...kadang kadang lelaki tua tu dah ada bini ,
tapi entah betul atau tidak ,
kebetulan bercerai ......
kawen la dgn gadis muda ......

kalau kawen kerana dia gadis ,
kalau kawen kerana bergetah ,
kalau kawen kerana sexy ,

benda tu tak lama bertahan .....
si gadis dah kawen , hilang lah kegadisan nya ....
Getah dan sexy , kalau dah biasa lihat kurang lah juga kuasa tarikan nya ....

Di luar rumah ramai lagi si gadis ,
di luar ramai lagi yg bergetah ,
di luar ramai lagi yg sexy ............
Kalau itu yg hati pileh ,
itu lah kaki melangkah mencari .......

tak perlu pandai memacing kalau umpan nya baik .....
Memancing jenis ini umpan nya mesti lah duit dan harta benda ......

Lalu si gadis pun berfalasafah .....
biar sakit di mata janji senang di hati !!!!

Betul kah duit dan harta benda tu boleh beri senang di hati ......????

Ada juga insan yg bermadah ,
"Aku mencintai mu bukan kerana harta benda dan paras rupa , tapi kerana hati budi mu yg memikat hati ".
Betul ke ni ?

Atau kerana tak terpilih menjadi kekasih si jutawan ????
Dapat kerani atau pegawai biasa tu dah kira OK la ....
Tak dapat gading berharga , dapat tulang nya pun ok la !!!!

Atau guna saja lah peribahasa ....
Tak dapat rotan , akar berguna .

ye la peralatan rotan menjadi mahal sekarang ni kerana di minati ramai .

Apa apa pun pasti banyak di dunia ini ,
cinta yg murni ,
kasih yg sejati ,
Semakin lama bersama semakin erat cinta nya berpadu ....
saperti rambut yg di tarik ....
tidak sampai putus tapi tersimpul mati ......................
Saling memahami ...zahir dan batin !!!!
Moga berbahagia lah pasangan ini di dunia ,
dan berkekalan hingga alam yg abadi ......






Rabu, 4 November 2009

Pelbagai masalah kehidupan rumah tangga yg ku temui....

Akan ku ceritakan nanti di masa hadapan .....
Mungkin tidak semua ,
tapi mana yg aku fikir boleh ,
boleh lah di kongsikan untuk jadi panduan kehidupan bersama .....

Kadang kadang di alam rumah tangga ....
Suami isteri berpimpin tangan begitu mesra ,
Nampak bahagia berbelanja dan melawat ke mana mana ......

berketawa dgn saudara mara ,
manis bicara di hadapan ibu bapa dan mertua ,
tapi di kamar tidor mereka berduka .....

Ada yg kecewa !!!
Ada yg berputus asa !!!
menangis tanpa suara ,
hati bagai di tikam duri kaca ......

Masalah peribadi yg hanya mereka yg tahu .....
Selalu aku mendengar ucapan " Apa guna ada duit , kalau hubungan suami isteri bermasalah " . . . . . . . "

Selasa, 3 November 2009

hi.........

hi......selamat sejahtera .....