Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .



Malam Pengantin Selama lama nya ....

Berusaha dan berdoa lah pada Tuhan ,
Semoga mendapat kesihatan zahir dan batin ,
Semoga malam malam bersama dengan suami isteri ,
menjadi malam pengantin baru selama lama nya ......
Berbulan madulah selama lamanya ...

Kesakitan Urat Saraf

1 ) Sakit sakit , lenguh lenguh atau kebas kebas ,
Mana mana bahagian badan atau seluruh badan .

2 ) Strok , Lumpuh atau mati sebelah badan .

3 ) Kejang mana mana otot badan .

4 ) Pernafasan terganggu kerana tegang urat saraf .

5 ) Sakit atau pening kepala .

6 ) Susah nak tidur kerana urat saraf tidak berfungsi dgn baik

7 ) Kesakitan di bahagian leher atau tersalah bantal .

8 ) Kesakitan bahu , rusuk , dada ,belikat , pinggang ,
punggung , betis , tumit dan sebagai nya kerana urat
saraf tidak berfungsi dgn baik .

9 ) Memulihkan urat saraf dan otot ibu selepas bersalin .

10) Badan terasa berat dan terasa lemah hendak bergerak .



Terseliuh ,Tercabut Sendi Dan Patah Tulang .

1 ) Terseliut atau tergeliat urat atau otot di mana
mana bahagian badan .

2 ) Tercabut sendi pada mana bahagian sendi ,
saperti sendi bahu , siku , jari , punggung , lutut ,
pergelangan kaki dan sebagai nya .

3 ) Patah mana mana bahagian tulang .

Perubatan secara tradisional untuk penyakit luar biasa atau masaalah batin .

Masalah perhubungan suami isteri .

Masalah kehidupan seharian berkaitan dgn kebatinan .

Penyakit yang luar biasa .

Hubungi : HP : 0163828239 ( sila buat temu janji )

Alamat :

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.


Perpengalaman lebeh dari 20 tahun merawat beribu orang pesakit lelaki dan perempuan .

Kita berusaha membuat rawatan .
Berdoa lah semoga Allah Yang Maha Kuasa memberikan ke
sejahteraan

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP : 016 3828239 .

( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )




Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Isnin, 26 November 2012

Mencari suami gelap

Bila suami mati pucuk  ..
ada perempuan kawen satu lagi ...
kawen cara gelap je ..
untuk memuaskan kehendak sex.

untuk elak berlaku begitu
si suami cepat2 lah berubat...
kalau belum sembuh jangan putus harap...
usaha lagi dan lagi ....
 
kalau sudi blh jumpa saya ...

Ahad, 25 November 2012

Zakar Palsu

Suami yg lemah tenaga batin / mati pucuk .
buat apa beli kote palsu untuk kegunaan isteri.
jangan mati fikiran !!!

cari rawatan untuk keraskan dan tahan lama
anda boleh !!!

kalau sudi datang jumpa saya untuk di rawat .
Moga2 anda akan pulih !

Jumaat, 23 November 2012

Gigolo

Berikutan keadaan semasa yg mudah mendapatkan  
gigolo ( pelacur lelaki ) di pasaran,
Ada di atara suami yg mati pucuk
mencari jalan mudah memuaskan kehendak sex isteri
dgn mengambil perkhidmatan gigolo.

Cara yg dayus dan memalukan!!!!!!

Alasan kenapa di buat begitu ?

* Sudah berubat banyak tempat tapi tidak menjadi.

*Tidak mahu isteri mengadakan hubungan cinta dgn lelaki lain 
dan seterusnya mengadakan hubungan sex.

*Relakan isteri sex dgn gigolo kerana tidak melibatkan ikatan perasaan cinta.

*Kesian dgn isteri yg gersang tapi masih sayang untuk di ceraikan.

Kalau sudi temui saya, dan cuba rawatan saya.
***************************************
Moga2 anda sembuh.
******************




Khamis, 22 November 2012

Kerana Mati Pucuk

Seorang abang tu cakap
Suara saya dalam talipon " macam sombong je ... "
tapi kerana dia mati pucuk ,
dia paksa juga diri berjumpa dgn saya,
 untuk mendapatkan rawatan. 

tapi bila jumpa dgn saya, "tak sombong pun !!! " katanya.
Hi hi hi .. betul le ... 
Saya tak sombong  ...
Tapi bila berbual dalam talipon, saya tak minat,
nak bodek ( desak ) pesakit supaya datang jumpa saya .





Selasa, 20 November 2012

Gersang

Suami lemah tenaga batin.
isteri sedang gersang dan dahaga.
suami buat tak tahu je ...
konon2 malu nak berubat ....

Wahai lelaki !!!
jangan jadi dayus !!!
jadilah lelaki yg berani ...
tak perlu malu untuk berubat.

kalau sudi hubungi saya .