Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .



Malam Pengantin Selama lama nya ....

Berusaha dan berdoa lah pada Tuhan ,
Semoga mendapat kesihatan zahir dan batin ,
Semoga malam malam bersama dengan suami isteri ,
menjadi malam pengantin baru selama lama nya ......
Berbulan madulah selama lamanya ...

Kesakitan Urat Saraf

1 ) Sakit sakit , lenguh lenguh atau kebas kebas ,
Mana mana bahagian badan atau seluruh badan .

2 ) Strok , Lumpuh atau mati sebelah badan .

3 ) Kejang mana mana otot badan .

4 ) Pernafasan terganggu kerana tegang urat saraf .

5 ) Sakit atau pening kepala .

6 ) Susah nak tidur kerana urat saraf tidak berfungsi dgn baik

7 ) Kesakitan di bahagian leher atau tersalah bantal .

8 ) Kesakitan bahu , rusuk , dada ,belikat , pinggang ,
punggung , betis , tumit dan sebagai nya kerana urat
saraf tidak berfungsi dgn baik .

9 ) Memulihkan urat saraf dan otot ibu selepas bersalin .

10) Badan terasa berat dan terasa lemah hendak bergerak .



Terseliuh ,Tercabut Sendi Dan Patah Tulang .

1 ) Terseliut atau tergeliat urat atau otot di mana
mana bahagian badan .

2 ) Tercabut sendi pada mana bahagian sendi ,
saperti sendi bahu , siku , jari , punggung , lutut ,
pergelangan kaki dan sebagai nya .

3 ) Patah mana mana bahagian tulang .

Perubatan secara tradisional untuk penyakit luar biasa atau masaalah batin .

Masalah perhubungan suami isteri .

Masalah kehidupan seharian berkaitan dgn kebatinan .

Penyakit yang luar biasa .

Hubungi : HP : 0163828239 ( sila buat temu janji )

Alamat :

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.


Perpengalaman lebeh dari 20 tahun merawat beribu orang pesakit lelaki dan perempuan .

Kita berusaha membuat rawatan .
Berdoa lah semoga Allah Yang Maha Kuasa memberikan ke
sejahteraan

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP : 016 3828239 .

( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )




Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Khamis, 31 Disember 2009

Selamat Tahun Baru .Urut dan Perubatan .

Selamat tahun baru untuk semua .

Jaga lah kesihatan zahir dan batin ,

Urut dan Perubatan Tradisional .

Rawatan terus di buka .

Selamat datang !!!

Bercuti memberi peluang masa untuk anda membuat rawatan .

Sila buat temujanji .

Saya menunggu kedatangan anda ..........

Rabu, 30 Disember 2009

Cepat rawat ... makin lama makin bermasalah

sila membuat rawatan dgn cepat , jika di biarkan lama akan bertambah masalah .

Sila jumpa dgn saya , buat temujanji Hp : 016 3828239 .

Selasa, 29 Disember 2009

lebih 20 tahun pengalaman urut .

Aku merawat Mati pucuk , Sakit urat saraf ,Sendi ,Tulang dan penyakit luar biasa .

Sila jumpa aku , kalau rasa ada keyakinan .

Isnin, 28 Disember 2009

Urut dan Perubatan ... Mati pucuk isteri lah merana .

Kesejahteraan bukan semata mata kerana harta .

Kesihatan zahir dan batin juga di perlukan .

kalau anda tak sihat jangan tunggu ada masa baru nak merawat .

Kena lah sediakan masa .

Lebih lebih lagi kalau terkena masalah Mati Pucuk .

Dia buka masalah anda saja ,

Dia juga menjadi masalah kepada isteri .


Tanpa nafkah batin yg cukup , ada isteri yg mencari kekasih gelap untuk kepuasan seks . Jangan lah perkara keji ini berlaku pada anda . Anda boleh boleh menjadi lelaki yg sihat zahir dan batin . Tapi kena la buat rawatan .

cari lah orang yg berkebolehan untuk merawat . atau datang lah jumpa saya .


Ahad, 27 Disember 2009

Urut . Isteri minta di ceraikan .

Ada beberapa orang yang datang buat rawatan untuk masalah Mati pucuk ,
ada memberi tahu saya . Isteri selalu minta cerai kerana tidak dapat nafkah batin .

Kesian isteri dan sayangkan isteri ,
Jangan lah berdiam diri , Kalau mati pucuk .
Cari lah perawat .

Moga anda kembali gemilang ...........

Sabtu, 26 Disember 2009

Urut : Isteri tu manis macam gula ....

Selalu terjadi semasa aku membuat rawatan .

Si isteri orang yang sedang di rawat , membuat panggilan talipon ,

Pertanyaan biasa :

Duduk di mana dan buat apa ?

Itu lah tanda nya si isteri sayang . Ada orang kata itu lah cemburu , Tak pe lah cemburu pun cemburu sayang .

Isteri dah sayang , suami jangan tak sayang , kalau lemah tenaga batin , kenapa urut badan saja . Buat lah rawatan tenaga batin sekali ! .

Kalau cepat puas , Sedangkan isteri belum puas lagi tu !
Itu juga di katakan lemah tenaga batin .

Jangan malu untuk buat rawatan .

Isteri tu macam gula . Nanti kena gigit kat semun kepala hitam berkaki dua ...

Awas!!!! Tau Tak Pe !!!!!!!!!


Jumaat, 25 Disember 2009

SMS dari Shanghai , China .

Baru sekejap ni . Kira kira pukul 3 42 minit pagi , saya terima sms dari saorang yg mengaku berada di Shanghai , China . hendak bertanya tetang zakar .

Saya minta maaf , saya tidak dapat berbincang melalui SMS .

Khamis, 24 Disember 2009

Buat rawatan tenaga batin

3 hari lepas seorang lelaki cina datang nak buat rawatan tenaga batin ,
tapi cakap cakap dah tak jadi pula ,
Hari ini lelaki cina tu datang semula dan aku buat la rawatan .
Macam macam punya hal lah dgn orang ramai ni .

Tak pe !

Tak jadi sekarang lain kali boleh mari .


Rabu, 23 Disember 2009

Urut untuk kesihatan

Apa ada hal kahwin muda .

Janji badan sihat zahir dan batin .

Tahniah Raisuddin .

Sabar lah ye sekejap , pas tu ok kot ! .

Sarah tu dah berpunya ke ?

Aku minat tari dan nyanyi dia !!!!

Jangan maraaaaah ........

Selasa, 22 Disember 2009

Urut

Aku membuat rawatan Urut dan Perubatan Tradisional sepenuh masa .

Selamat datang .

Selamat Sejahtera .

Sabtu, 19 Disember 2009

Urut Dan Rawatan

Selamat sejahtera untuk semua .

Andai nya ada masalah ,

Sila hubungi secepat mungkin .

Usah biarkan masalah terlalu lama .

Cepat bertindak cepat berjaya .

Dengan izin Illahi ..........

Ahad, 13 Disember 2009

Urut dan Perubatan Tradisional

Harap maklum :

Petang ini .

Malam ini .

Masa untuk rawatan sudah penuh .

Harap maaf , sila buat temujanji untuk hari lain .

( 13 Disember 2009 )

Sabtu, 12 Disember 2009

Urut Dan Perubatan Tradisional

Besok , 13 Disember 2009 . Aku ada urusan . Tengah hari , petang dan malam tidak dapat buat rawatan . Segala kerumitan yg di alami aku mohon maaf .

Hari ini dan malam ini boleh datang untuk mendapat rawatan .

Jumaat, 11 Disember 2009

Urut Dan Perubatan - Tradisional .

Aku terasa tenang dan gembira mengamal kan seni urut dan perubatan secara tradisional .
Aku gembira kerana aku mewarisi kemahiran ini . Dia ada lah satu seni yg istimewa bagi ku .

Khamis, 10 Disember 2009

Urut

Aku terima panggilan talipon dari isteri yg suami nya lemah tenaga batin .
Menceritakan masalah nya .

Wahai isteri !!!! biar lah suami mu jumpa dgn aku untuk aku buat rawatan .

Berusaha dan berdoa lah .........

Rabu, 9 Disember 2009

Urut

Urut
Urut
Urut
Urut
Urut
Mati pucuk , cuba lah urut dgn orang yg ada kepakaran , andai sekali tak menjadi ,cuba lah beberapa kali , Buat rawatan untuk urat saraf , tidak samudah tukar tayar kereta , .... Berusaha dan berdoa lah pada Allah .

Urut

Aku tidak buat rawatan urut untuk pesakit ku dalam keadaan tergesa gesa .

Bila aku buat rawatan , aku buat sesungguh hati .

Semoga Allah memberkati usaha perawatan ku .

Selasa, 8 Disember 2009

Urut dan Perubatan Tradisional sampai ke tengah malam .

Malam tadi aku membuat rawatan sehingga pukul 12 30 malam .

Pesakit terakhir malam tadi dari Semanggol , Perak . Masalah retak tulang bukulali . Semoga Allah memberikan kesejahteraan untuk semua .

Pagi ini pula tidur ku di kejut oleh kanak kanak patah tangan .....

Begitu lah hidup seorang pengamal perubatan dan urut Tradisional .

aku gembira dgn kehidupan ku ini .........
Kekadag dalam kesusahan itu lah ku cari kemanisan ......

Isnin, 7 Disember 2009

Urut lebih dari 20 tahun ...............

Aku berpengalaman buat rawatan Urut Tradisional lebih dari 20 tahun .

Beribu ribu orang telah aku rawat .

Tidak pernah saorang pun yg mengadu ada kesan negatif .

Jadi , usah lah ragu ragu untuk buat Urutan Tradisional dgn aku .

Buruk tak ada !!! Baik Ada !!!

O ya ! Encik yg dari Kajang tu minggu depan kita jumpa .
Saya akan buat rawatan untuk Encik nanti . sabar ye !!!!

Ahad, 6 Disember 2009

Lemah Tenaga Batin - Urut Tradisional

Lemah Tenaga Batin bukan penyakit yg kekal , ia nya boleh di rawat , Urut Tradisional yg aku amalkan ada lah di antara kaedah yang boleh merawat masalah lemah tenaga batin .
Usah biarkan Lemah tenaga batin menggangu kehidupan anda suami isteri .

Hubungi Aku untuk buat rawatan .
Semoga Allah memberi kesejahteraan pada kita semua .

Sabtu, 5 Disember 2009

Urut Tradisional

Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional menjadi amalan orang Melayu sejak dahulu kala .
Untuk merawat pelbagai masalah tubuh badan .

Hari ini aku nak cerita kisah seorang pesakit umur 11 tahun ,
Datang menemui aku , di bawa oleh ibu nya . ( datang dari Kepong )

Tulang lengan kiri nya patah . ( kedua dua tulang patah )
Di simen selama satu bulan lebih .
2 minggu lepas simen nya di buka , tapi lengan nya jadi bengkok .

Hari ini aku mula buat urutan secara Tradisional untuk meluruskan nya .
Tulang nya sudah sembuh bersambung , tapi sambungan nya tak lurus .

Urutan perlu di buat berulang kali .
Semoga ibu nya bersedia untuk bawa lagi .
Semoga di beri kesejahteraan oleh Allah yg Maha Kuasa .

Sepatut nya, jangan biarkan lama , baru nak buat rawatan .
Semoga anda semua ambil peringatan andai nya bertemu keadaan yg macam ini .


Urut Tradisional

Lebih 20 tahun aku membuat rawatan Urut Tradisional , Sudah ramai orang yg menghadapi masalah tenaga batin yg berjaya kembali aktif dan sihat .

Aku ada mendengar seorang Pengamal perubatan ( Doktor pakar sakit tuan dan puan ). mengatakan rawatan Urut Tradisional tidak boleh menyembuhkan masalah lemah tenaga batin .

Ha ha ha ha ha ha ..... tidak tepat nya kenyataan doktor itu .
Sudah ramai orang yg buat pengakuan pada aku , telah baik salepas membuat rawatan Urut Tradisional .

Urut Tradisional bagus dari dulu hingga sekarang .......
Ilmu kemahiran perubatan warisan tamaddun Melayu yg amat bernilai ....

Jumaat, 4 Disember 2009

Urut Tradisional

Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional .....
Urut Tradisional yang aku amalkan terbuka untuk semua bangsa , Dari peringkat umur bayi , dewasa , warga tua , lelaki dan perempuan .
Kenapa biarkan masalah ada berterusan......
Cari lah jalan penyelsaian .

Hubungi aku jika di fikirkan aku boleh membantu . sila buat temu janji dgn panggilan talipon .

Maaf , SMS tidak akan di layan .