Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .



Malam Pengantin Selama lama nya ....

Berusaha dan berdoa lah pada Tuhan ,
Semoga mendapat kesihatan zahir dan batin ,
Semoga malam malam bersama dengan suami isteri ,
menjadi malam pengantin baru selama lama nya ......
Berbulan madulah selama lamanya ...

Kesakitan Urat Saraf

1 ) Sakit sakit , lenguh lenguh atau kebas kebas ,
Mana mana bahagian badan atau seluruh badan .

2 ) Strok , Lumpuh atau mati sebelah badan .

3 ) Kejang mana mana otot badan .

4 ) Pernafasan terganggu kerana tegang urat saraf .

5 ) Sakit atau pening kepala .

6 ) Susah nak tidur kerana urat saraf tidak berfungsi dgn baik

7 ) Kesakitan di bahagian leher atau tersalah bantal .

8 ) Kesakitan bahu , rusuk , dada ,belikat , pinggang ,
punggung , betis , tumit dan sebagai nya kerana urat
saraf tidak berfungsi dgn baik .

9 ) Memulihkan urat saraf dan otot ibu selepas bersalin .

10) Badan terasa berat dan terasa lemah hendak bergerak .



Terseliuh ,Tercabut Sendi Dan Patah Tulang .

1 ) Terseliut atau tergeliat urat atau otot di mana
mana bahagian badan .

2 ) Tercabut sendi pada mana bahagian sendi ,
saperti sendi bahu , siku , jari , punggung , lutut ,
pergelangan kaki dan sebagai nya .

3 ) Patah mana mana bahagian tulang .

Perubatan secara tradisional untuk penyakit luar biasa atau masaalah batin .

Masalah perhubungan suami isteri .

Masalah kehidupan seharian berkaitan dgn kebatinan .

Penyakit yang luar biasa .

Hubungi : HP : 0163828239 ( sila buat temu janji )

Alamat :

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.


Perpengalaman lebeh dari 20 tahun merawat beribu orang pesakit lelaki dan perempuan .

Kita berusaha membuat rawatan .
Berdoa lah semoga Allah Yang Maha Kuasa memberikan ke
sejahteraan

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP : 016 3828239 .

( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )




Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Ahad, 18 Disember 2011

Pengalaman Urut

Saya mempunyai pengalaman merawat
Lebih dari 20 tahun .
Merawat lelaki dan perempuan ( dewasa dan kanak2)
Semua bangsa.

Selamat bertemu dgn saya .
Moga masalah anda akan berakhir .

Isnin, 5 Disember 2011

Lelaki Warga Emas


Sering ada berita2 di dada akhbar
Lelaki berumur 60 an
Berkahwin perempuan berumur 20 an .

Lelaki warga emas itu masih mampu mendapat anak.
Ertinya lelaki umur tua masih mampu membuat hubungan kelamin .

Andai anda yg masih muda ..
sudah tidak mampu,
tidak sepatutnya begitu.

Kalau mahu di buat rawatan ,
Sila temui saya .


Isnin, 7 November 2011

Selamat Tinggal Mati Pucuk

Derita suami !!!
Derita isteri !!!

Masalah mati pucuk ,
Telah memusnahkan kebahagiaan ikatan perkahwinan .

Jangan biarkan mati pucuk berterusan .
Jangan biarkan isteri terus gersang .

Jangan berputus asa dalam usaha merawat !!!

Kalau sudi !!!
sila temui saya .
Moga anda sembuh .
Selamat tinggal penderitaan .
Selamat tinggal mati pucuk .



Ahad, 16 Oktober 2011

SMS

Tuan tuan dan puan puan

Untuk maklumat semua

Saya tidak berurusan dengan sms

Kalau ada sebarang pertanyaan

sila buat panggilan


Selamat bertemu dengan saya

Moga masalah anda selsai .

Khamis, 22 September 2011

Mati Pucuk

Mati pucuk bukan penyakit kekal
Jangan biarkan masalah anda berlarutan
Jangan berputus asa untuk mencari rawatan .

Selamat berjumpa dengan saya
Kita berusaha merawat dan berdoa

Moga anda cepat sembuh
Moga anda berbahagia .


Isnin, 5 September 2011

Rawatan

Untuk membuat rawatan
Sila buat temujanji .

Maaf ! saya tidak berurusan dengan sms .

Moga anda cepat sembuh ...

Rabu, 3 Ogos 2011

Bulan Puasa

Bulan Puasa 2011

Rawatan di teruskan macam biasa .

Sila buat temujanji sebelum datang .

Selamat berjumpa .

Terima kasih .

Selasa, 26 Julai 2011

Berpengalaman Merawat Mati Pucuk

Saya berpengalaman merawat mati pucuk .

TebalKalau anda menghadapi masalah mati pucuk ....

Jangan segan 2 bertemu saya ..

Moga masalah anda dapat di atasi .

Saya ucapkan selamat berbahagia hidup anda bersuami isteri .

Moga terus indah kamar tidur anda ......





Sabtu, 23 Julai 2011

Lelaki 30 an masalah tenaga batin

Umur 30an terlalu muda untuk mengalami mati pucuk .

Patutnya umur 70 masih power !!!!!!

Kalau anda mengalami masalah mati pucuk .

Sudi 2kan diri bertemu dengan saya untuk di rawat .

Biar isteri anda mendapat kepuasan yang maksimun .

Sihat zahir dan batin membawa bahagia suami isteri .

Jumaat, 15 Julai 2011

Salam sejahtera untuk semua


Salam sejahtera ...

Andai ada masalah zahir atau batin .

Jangan ada rasa malu untuk di rawat .

Kalau sudi .. sila hubungi saya ...

Moga anda cepat sembuh ....

Selasa, 28 Jun 2011

MATI PUCUK BLH SEMBUH

MATI PUCUK .

Jangan pernah berhenti merawat
.

Masalah ini blh dirawat .

Jangan putus asa ..
Berusaha dan terus berusaha ...

Moga anda menemui kesembuhan .

Kalau sudi !! sila temui saya .

Isnin, 13 Jun 2011

Batin isteri menangis kelaparan

Isteri tidak cukup nafkah batin
Lalu batinnya menangis kelaparan

Kerana suami lemah tenaga batin !!!!

Duhai suami !!!
Jadilah lelaki yg kuat tenaga batin ..

Jangan keberatan untuk jumpa saya .

Moga anda menjadi suami yg di sayangi .......








Jumaat, 3 Jun 2011

Dulu Disayang Sekarang Dibenci


DULU DISAYANG SEKARANG DIBENCI

Jangan berdiam diri .

Kembalikan kekuatan tenaga zahir dan batin

Selamat berjumpa dengan saya

Moga berbahagia selamanya ............

Isnin, 23 Mei 2011

Isteri minta diceraikan

Isteri minta di ceraikan ...
kerana suami mati pucuk ..
kalau sudi !!!
jumpa dgn saya untuk di rawat ..
moga anda berbahagia ...............................

Rabu, 11 Mei 2011

Isteri mengadu tak puas !!

Isteri mengadu tak puas !!!!!

Jangan biarkan berlanjutan begitu ...

Banyak masalah akan timbul !!!

Sila buat rawatan dengan saya ...

Moga masalah lemah tenga batin anda dapat dihapuskan !!!!


Selasa, 3 Mei 2011

Video urut seluruh badan

HP : 016 3828239 .. Video urut seluruh badan ...



Isnin, 2 Mei 2011

Video isteri gersang


Lemah tenaga batin @ mati pucuk @ cepat puas .
Hubungi : 016 3828239 untuk di rawat .
Moga anda cepat puas .


Ahad, 1 Mei 2011

Lenguh lenguh seluruh badan

Lenguh lenguh seluruh badan ,
Sakit urat saraf ,
Kebas kebas ,
Sila buat rawatan urut tradisional .
Lancarkan perjalanan darah seluruh badan .
Fizikal sihat
Tenaga batin kuat.







Sabtu, 30 April 2011

Ratapan isteri


Isteri siapakah yang menalipon saya .

Meratap merayu ......

Kemewahan harta benda di miliki

Tapi kepuasan batin tiada !!!!

Mungkinkah isteri anda ?

Kiranya anda lemah tenaga batin !!!

Apa lagi di tunggu .....

Sila jumpa saya untuk di rawat .

Jangan biarkan isteri anda menderita !!!!!!!!





Jumaat, 29 April 2011

Bini muda dan cun


Nasib agak baik .. dapat bini comel !!!

Agak malang .. tenaga batin pula jadi lemah !!!

Isteri tak dapat kepuasan ...

Tak risaukah isteri yg dahaga tu minum kat luar ???

Baiklah sempurnakan kekuatan tenga batin anda !!!

Jangan tunggu lagi !!!

Jumpa saya untuk di rawat .






Khamis, 28 April 2011

Sebulan kahwin isteri masih gadis

Sebulan kahwin tapi isteri masih gadis .

faham 2 je .. kerana suami lemah tenaga batin @ mati pucuk .

Kalau sudi datang je jumpa saya

Untuk di rawat !!!

Moga anda cepat sembuh .

Jangan lupa buat temujanji dulu !!!

Selasa, 26 April 2011

Kekutan batin tidak pencen

Walaupun anda sudah bersara kerja .

Kekuatan batin jangan turut pencen .

Kalau ada masalah tenaga batin .

Sila jumpa saya untuk di rawat .

Moga anda sihat selalu ......


Isnin, 25 April 2011

Badan lemah tidak bermaya


Badan lemah 2 tidak bermaya .

Tidak ada keinginan seks .

Alat kelamin tidak mengeras dengan sempurna .

Sila buat rawatan urut seluruh badan .

Moga anda jadi bertenaga zahir dan batin .

Ahad, 24 April 2011

Zakar lembek tengah buat hubungan .


Zakar lembek tengah buat hubungan .

Kepuasan tidak tercapai .

Sila hubungi saya untuk di buat rawatan .

Moga anda cepat sembuh .

Sabtu, 23 April 2011

Tegang urat saraf paha dan betis


Tegang urat saraf paha dan betis .

Menganggu keselesaan aktibiti kehidupan seharian anda .

Umpamanya nak duduk antara dua sujud susah .

Sila hubungi saya untuk di buat rawatan .

Moga anda cepat sembuh .

Jumaat, 22 April 2011

Urut Terseliuh tangan atau jari

Terseliuh tangan atau jari .

Sila hubungi saya .

Saya mempunyai kemahiran merawat secara urut tradisional .

Moga anda cepat sembuh .

Khamis, 21 April 2011

Sakit lutut atau buku lali

Anda pemain bola atau apa2 sukan lain ...
Kalau tercedera lutut atau buku lali .
Saya mempunyai kemahiran merawat .
Sila datang
Moga anda cepat sembuh .

Rabu, 20 April 2011

GIGOLO

Kenapa biarkan isteri mendapat kepuasan seks dari gigolo ( pelacur lelaki)

Kalau jawapannya kerana anda lemah tenaga batin @ mati pucuk

Di persilakan jumpa dengan saya untuk buat rawatan .

Kita berusaha dan jangan lupa berdoa .

Moga tenaga batin anda juga hebat

POWER = KERAS + LAMA

Selasa, 19 April 2011

Isteri curang


Kecurangan isteri selalu berlaku andai suami lemah tenaga batin .

Mungkin isteri akan mencari pasangan seks di luar .

Jangan biarkan perkara amat memalukan itu berlaku pada anda !!!!

Andai anda lemah tenaga batin ...

Hubungi saya untuk di rawat ....

Usah bertangguh lagi !!!!!

Isnin, 18 April 2011

Meracap


Meracap atau mengeluarkan mani dengan tangan .

Dari pengalaman pesakit 2 saya .
Ada yang terlalu kuat meracap memberikan kesan negatif,
Boleh menjadi lemah tenaga batin .

Sila hubungi saya , andainya anda menghadapi lemah tenaga batin .

Moga cepat sembuh .

Ahad, 17 April 2011

KUAT ZAHIR DAN KUAT BATIN

Handal di gelanggang hebat di kamar .

Mahu handal persilatan .
Jejaklah gelanggang .
Carilah guru .

Mahu hebat di kamar .
Buatlah rawatan .

Kalau sudi jumpalah saya .
Moga kuat zahir dan batin
Berbahagia suami isteri .




VIDEO LUCAH


Dari pengalaman saya bersembang dengan pesakit2 yg saya rawat .

Menonton Video seks sekali sekala mungkin boleh mendorong keinginan seks.

Kalau menonton terlalu banyak akan mengurangkan keinginan seks .

Kiranya anda menghadapi masalah tiada keinginan seks .

Hubungi saya untuk di buat rawatan .

Moga anda sentiasa kuat zahir dan batin .


Sabtu, 16 April 2011

Lelaki hebat zahir dan batin

Dapatkan rawatan : hubungi : 016 3828239 .

Jadilah lelaki hebat batin dan zahir .

KERAS & LAMA

Suami isteri dapat kepuasan .

Berbulan madu selama lamanya .




Jumaat, 15 April 2011

RAWATAN URUT PERSEDIAAN PENGANTIN BARU


Hubungi : 016 3828239 .

Selamat pengantin baru.

Sila jumpa saya untuk mendapat urut khas untuk bakal pengantin baru .

Moga kuat zahir dan batin .

Moga berbahagia suami isteri .

Sabtu, 9 April 2011

URUT BATIN

URUT BATIN

Saya membuat rawatan untuk masalah mati pucuk
Dengan cara rawatan urut , doa , dan beberapa latihan .

Selamat datang ...

Moga anda cepat sembuh .

Khamis, 31 Mac 2011

Urut

Anda Mati Pucuk

Jangan malu untuk merawat

Kalau sudi merawat dgn saya hubungi saya dengan segera

Moga anda cepat sembuh .

Isnin, 28 Februari 2011

Rawatan Urut

Rawatan Urut untuk lelaki dan wanita
Untuk semua bangsa
Sila buat temujanji
Maaf saya tidak berurusan dgn sms

Jumaat, 18 Februari 2011

Pertanyaan seorang isteri

Seorang isteri ada hantar msg pada saya .

Memberitahu suami nya lemah tenaga batin ,

Bertanya pada saya ,

Bolehkah saya tolong ..

Jawapan nya boleh .

Ajak suami jumpa saya ..

Saya akan buat rawatan .

Moga nanti akan cepat sembuh .




Khamis, 10 Februari 2011

Kahwin Muda


Biasanya kalau banyak duit ,

anda boleh kahwin muda ,

tapi pastikan tenaga batin anda juga muda ,

agar isteri anda tidak makan di luar ...

kalau tenaga batin kureeeeegg ...

sila jumpa saya untuk mendapat rawatan .


Moga Batin jadi hebat !!!!

Isnin, 7 Februari 2011

Tak minat seks

Masih muda badan lemah 2..

Tak minat seks ..

>>>>>>> lancarkan perjalanan darah dgn urut tradisional

Badan sihat seks bertenaga ...

Kepuasan bersama hidup bahagia .


Jumpa saya .. usah tunggu 2 ...

Ahad, 6 Februari 2011

Seks cepat tewas

" apalah u ni cepat sangat tewas , i belum puas lagi "

Adussss !!!!

Jangan izinkan perkataan ini keluar dari mulut si sayang .

Buat lah rawatan urut tradisional ...

Hubungi saya ...

Moga anda dapat memuaskan pasangan anda !!!!!!

Jangan tunggu !!!!!



Sabtu, 5 Februari 2011

Pencen kerja


Anda pencen kerja .

Tenaga batin jangan turut pencen .

Kalau ada masalah .....

Sila jumpa saya untuk mendapat rawatan .

Moga tenaga batin muda selamanya ...

Isnin, 31 Januari 2011

Isteri cari teman seks di fb

Suami Lemah tenaga batin

Isteri mencari teman seks melalui fb ...

Andai anda menghadapi masalah Lemah Tenaga Batin ,

Jangan biarkan perkara saperti di atas berlaku ..

Sila buat rawatan ....

Temui saya untuk di buat rawatan .

Moga anda cepat sembuh .

Sabtu, 29 Januari 2011

Bertenaga sepanjang usia

Kekalkan tenaga seks anda sepanjang usia ,

Kiranya menghadapi masalah tenaga batin ,

sila hubungi saya untuk mendapat rawatan .

Moga anda sihat sejahtera selamanya ....

Jumaat, 28 Januari 2011

Pengantin terlampau

Dua tiga bulan dah kahwin ,

Tapi masih tidak dapat buat hubungan seks kerana zakar tak keras ,

Jangan tunggu lagi !!!!!!

Sila jumpa saya untuk buat rawatan urut tradisional ,

moga jadi kuat dan sihat .............
( zakar keras dan tahan lama )

Nikmatilah hubungan kelamin dengan kepuasan yg sempurna ...

Sakit 2 badan

Badan terasa sakit2 dan lemah 2..

Kekuatan tenaga seks terasa semakin berkurang .

Usah biarkan dia berlanjutan ...

Sila buat rawatan urut tradisional supaya perjalanan darah berjalan lancar ,

Badan jadi sihat , Tenaga seks lagi kuat .......


Khamis, 27 Januari 2011

Seks oh seks


Kekayaan harta saja tidak mencukupi untuk seorang insan mendapat kebahagiaan .

Kepuasan seks juga perlu .

Pastikan anda tidak lemah tenaga seks .

Agar kebahagiaan rumah tangga tercapai .

Biar kenyang zahir dan batin .

Andainya anda lemah tenaga seks ,
Selamat bertemu dengan saya untuk mendapatkan rawatan .

Rabu, 26 Januari 2011

Lelaki kuat

Umur lebeh dari 50 terus power ...
Kalau terasa lemah jangan rasa kecewa ..
Dapatkan rawatan urut secara tradisional ..
Moga anda terus bertenaga ..
Jadi orang muda selamanya .....
( hmn!! orang muda yg power )

selamat berjumpa dengan saya ....

Isnin, 24 Januari 2011

Batin lemah

Umur baru 40 !!!!

Batin sudah lemah ...

Isteri selalu bagi tahu tak puas ..

Adussssss...............

Jangan biarkan begitu ..
(Itu boleh di rawat )

Sila hubungi saya ..
Moga anda jadi lelaki hebat ..

Khamis, 20 Januari 2011

Sendi bahu terkeluar

Masalah sendi bahu tercabut ,

Saya mempunyai banyak pengalaman merawat masalah sendi bahu tercabut .

Sila hubungi saya kiranya anda ingin mendapatkan rawatan dari saya .

Moga anda cepat sembuh .

Selasa, 11 Januari 2011

Tersalah tidur sakit leher

Tersalah tidur .. sakit leher ..
Lelaki dan wanita .

Hubungi saya untuk di buat rawatan .

Usah biarkan kesakitan berlanjutan dan menganggu keselesaan hidup anda .

Selamat berjumpa
Moga ada cepat sembuh .

Isnin, 10 Januari 2011

Isteri minta cerai ...


Suami lemah tenaga batin .

Isteri minta di ceraikan .......
Adusss !! susah tu ...

Wahai suami yg bermasalah !!!

Jumpa lah dgn saya untuk mendapatkan rawatan .

jadilah lelaki hebat yg di sayangi .

Sabtu, 8 Januari 2011

Baru kahwin senjata tumpul

Anda baru kahwin !!!!!

Tapi senjata kelakian anda tumpul , lemah dan cepat .

jangan begitu !!!!!!!

mari sini ......

Saya buat rawatan
Jadikan dia keras dan lama !!

Hebat gitu !!

Hebat gitu !!

Biar pasangan anda tersenyum kenikmatan ....

Jumaat, 7 Januari 2011

Isteri Gersang

Pagi ini :

Saya menerima panggilan talipon dari seorang isteri .

Mengadu tidak mendapat kepuasan bila bersama dengan suami .

Nada suaranya begitu kecewa .

Suami nya terlalu cepat ......

Saya nasihatkan agar suaminya datang membuat rawatan dengan saya .

Moga si isteri itu tidak menjajakan masalahnya pada tersalah orang .

Nanti ada pula lelaki yg mengambil kesempatan .

JANGAN BIARKAN ANDA LEMAH TENAGA BATIN !!!!!!!