Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .



Malam Pengantin Selama lama nya ....

Berusaha dan berdoa lah pada Tuhan ,
Semoga mendapat kesihatan zahir dan batin ,
Semoga malam malam bersama dengan suami isteri ,
menjadi malam pengantin baru selama lama nya ......
Berbulan madulah selama lamanya ...

Kesakitan Urat Saraf

1 ) Sakit sakit , lenguh lenguh atau kebas kebas ,
Mana mana bahagian badan atau seluruh badan .

2 ) Strok , Lumpuh atau mati sebelah badan .

3 ) Kejang mana mana otot badan .

4 ) Pernafasan terganggu kerana tegang urat saraf .

5 ) Sakit atau pening kepala .

6 ) Susah nak tidur kerana urat saraf tidak berfungsi dgn baik

7 ) Kesakitan di bahagian leher atau tersalah bantal .

8 ) Kesakitan bahu , rusuk , dada ,belikat , pinggang ,
punggung , betis , tumit dan sebagai nya kerana urat
saraf tidak berfungsi dgn baik .

9 ) Memulihkan urat saraf dan otot ibu selepas bersalin .

10) Badan terasa berat dan terasa lemah hendak bergerak .



Terseliuh ,Tercabut Sendi Dan Patah Tulang .

1 ) Terseliut atau tergeliat urat atau otot di mana
mana bahagian badan .

2 ) Tercabut sendi pada mana bahagian sendi ,
saperti sendi bahu , siku , jari , punggung , lutut ,
pergelangan kaki dan sebagai nya .

3 ) Patah mana mana bahagian tulang .

Perubatan secara tradisional untuk penyakit luar biasa atau masaalah batin .

Masalah perhubungan suami isteri .

Masalah kehidupan seharian berkaitan dgn kebatinan .

Penyakit yang luar biasa .

Hubungi : HP : 0163828239 ( sila buat temu janji )

Alamat :

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.


Perpengalaman lebeh dari 20 tahun merawat beribu orang pesakit lelaki dan perempuan .

Kita berusaha membuat rawatan .
Berdoa lah semoga Allah Yang Maha Kuasa memberikan ke
sejahteraan

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP : 016 3828239 .

( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )




Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Khamis, 30 Disember 2010

Ubat Kuat Seks

Sinar harian 30 Disember 2010 .

Edisi Kuala Lumpur
Melapurkan :

Produk rangsang nafsu tanpa kelulusan KKM di jual terbuka.

Ini memberi kesan yang sangat bahaya pada pengguna .

Kalau anda mengalami masalah tenaga batin
Cari lah cara rawatan yang selamat .

Anda boleh hubungi saya untuk rawatan melalui urut tradisional .

Saya doakan moga anda cepat sembuh .

Rabu, 29 Disember 2010

Meracap

Dari pengalaman saya merawat pesakit 2 .

Meracap yang terlalu kerap ,

Dan dilaku dalam jangka masa yg bertahun tahun ,

Di antara sebab yg membawa kepada lemah tenaga batin .

Andainya ada mengalami masalah yg begini .

Anda jangan terlalu risau ,

Kerana masalah itu boleh di rawat .

Sila jumpa saya ...
Moga anda cepat sembuh .


Sabtu, 25 Disember 2010

Jangan rasa kecewa

Jangan rasa kecewa
Bila anda menghadapi masalah lemah tenaga batin
Jangan biarkan minda anda tertekan
Ia menambahkan lagi masalah anda .

Masalah anda boleh di rawat
Carilah perawat yang bersesuaian
Jangan putus harapan....
Jangan putus harapan ....

Jumaat, 24 Disember 2010

Sakit Tumit

Sakit Tumit

Kesakitan ini biasa nya akan di rasai lebeh sakit bila berdiri selepas bangun tidur .

Boleh di rawat dengan cara urutan Tradisional .

Sila hubungi saya kalau ingin mendapatkan rawatan dari saya .

Moga anda cepat sembuh .

Khamis, 23 Disember 2010

Temujanji


Sila buat temu janji sebelum datang .

Untuk melancarkan urusan membuat rawatan .

Untuk perhatian !

Maaf saya tidak berurusan dengan sms .

Musim Cuti Musim Kahwin


Selamat pengantin baru .

Saya mempunyai kemahiran rawatan urut khas
Untuk bakal pengantin baru .

Kiranya anda berminat sila hubungi saya .

Moga anda suami isteri mendapat kepuasan yang maksimun .

Rabu, 22 Disember 2010

Rawatan

Hari ini
Dua orang pesakit saya membuat teguran
Blog saya tak aktif .

Minta maaf ya .. saya akan cuba untuk aktif .....

Terima kasih anda datang membuat rawatan .

Moga anda cepat sembuh .

Selasa, 16 November 2010

Lemah Tenaga Batin

Lemah Tenaga Batin

Usah biarkan dia menganggu kebahagiaan hidup anda .

Jangan kecewa

Sila jumpa saya untuk di rawat .



Moga anda cepat sembuh ......

Selasa, 9 November 2010

Maafkan saya


Tadi kira2 jam 8 30 malam

Ada seorang yg ingin buat rawatan dgn saya telah berada
di Masjid Abdul Rahman Bin Auf .

Dalam percakapan talipon
Tiba 2 HP saya rosak .

Sekarang saya telah beli HP baru .
Anda boleh hubungi saya sekarang .
016 3828239 .

Khamis, 4 November 2010

Lemah Tenaga batin

Lemah Tenaga Batin

Jangan rasa kecewa

Jangan berputus asa

Hubungi saya untuk di rawat .

Moga anda cepat sembuh .

Khamis, 21 Oktober 2010

Urut dan Doa

Saya membuat rawatan sepenuh masa

Sila buat temujanji .

Maaf saya tidak berurusan dgn sms





Sabtu, 14 Ogos 2010

Salam Ramadhan ..

Selamat berpuasa di ucapkan ....

Dalam bulan puasa .. Rawatan di teruskan saperti biasa ...

Jumaat, 16 Julai 2010

Mati Pucuk

Alat kelamin tidak berfungsi untuk melakukan seks di katakan Mati Pucuk .

Jangan risau .... Masih boleh di rawat .

Carilah perawat ...

Kalau anda yakin dengan saya , sila hubungi saya .

Khamis, 3 Jun 2010

Lancarkan peredaran darah


URUT TRADISIONAL BOLEH MELANCARKAN PERJALAN DARAH DALAM BADAN .

Bila darah beredar dgn sempurna .

Anda !!!! akan sihat zahir dan batin ...

Berbahagialah rumahtangga selama-lamanya.

Sila hubungi saya kalau anda berminat ........

Maaf saya tak berurusan dgn sms .




Jumaat, 21 Mei 2010

Footsal

Minggu ni beberapa orang tercedera kerana main footsal ,
datang untuk mendapat rawatan dari saya .

Kebayakannya tercedera dibahagian lutut dan pergelangan kaki .

tak pe .. datang je kalau ada masalah ....

Juga jangan lupa !!!
Kalau ada masalah tenaga batin boleh buat rawatan !!!!

Semoga ada sejahtera selalu .

Anda suka , isteri pun suka !!!!!!!!!



Jumaat, 14 Mei 2010

Berikan kepuasan maksimun pada isteri anda ...

Anda perlu memberikan kepuasan yang maksimun pada isteri anda .

Supaya isteri anda berbahagia dgn anda .

Sekiranya isteri anda tidak puas ......

Ini terdedah kepada keadaan yang tidak di ingini dan memalukan .

Ada isteri-isteri yg makan di luar kerana tidak mendapat kepuasan yg sempurna .

Antara perkara yg sangat mustahak untuk perempuan mendapat kepuasan yg maksimun ia lah :

Keras dan lama . keras dan lama . keras dan lama ...

Anda bermasalah ??????

Sila jumpa saya .

Jumaat, 7 Mei 2010

Mati pucuk lepas kemalangan

Seorang wanita umur 30 an talipon saya .

Sudah setahun suami nya mati pucuk .

( selepas kemalangan jalan raya - naik motor )

Mengadu tentang penderitaan batin nya .....

Wahai isteri !!!

Biar suami puan datang jumpa saya untuk di rawat ....

Moga penderitaan batin puan akan dapat diselsaikan ...

Bila suami puan dah kuat zahir dan batin ....

Selamat berbahagia !!!!!



Jumaat, 23 April 2010

Isteri curang

Suami lemah tenaga batin .

Isteri curang .

Melakukan hubungan seks dengan lelaki lain .


<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>

Bro !!

Sila datang jumpa saya .

Biar saya buat rawatan .

Moga Bro cepat sembuh .





Isteri Tak Klimaks


Adakah anda tahu ???

Semasa buat hubungan seks dgn isteri anda .

***Isteri anda tidak klimaks ***

Kerana anda cepat terpancut

Masalah anda boleh di rawat dengan rawatan urutan .

Kalau anda mahu ada boleh hubungi saya untuk buat rawatan .

Moga masalah anda dapat di selsaikan .




Isteri muda


Isteri masih muda .

Suami dah tua .

Apa ada halnya !!!!!!!

Janji kuat zahir batin .


Ada masalah mai jumpa saya !!!

Saya buat rawatan .

Moga kuat sepanjang usia .






Rabu, 21 April 2010

Lemah alat kelamin


Lemah alat kelamin .
<<<<<<>>>>>>

Bukan penyakit kekal .

Dia boleh di ubati .

Usah biarkan kehidupan anda terseksa !!!!!!!


Wahai Lelaki !!

Wahai Wanita !!

Sila hubungi saya untuk mendapatkan rawatan .

Selamat berbahagia ....




Khamis, 15 April 2010

Konek lembik

Masalah konek lembik . ( Zakar tak keras ) .

Sekali sekala je boleh buat seks .

Isteri dah tentu tak puas la ...

Datang sini saya rawat .

Apa ada hal !!!

Selamat datang dan moga cepat sembuh .

Hello !!!

BRO !!!!!

Kalau dah buat dengan saya ...

Ada perkembangan positif tu !!!

Teruskan lah buat rawatan ulangan .....




Selasa, 6 April 2010

Darah

Peredaran darah dalam badan tidak bergerak dgn lancar .

Menyebabkan pelbagai masalah badan di hadapi .

Urut Tradisional boleh melancarkan pergerakan darah dalam badan .

Anda akan menikmati kesihatan zahir dan batin .........

Hubungan suami isteri bahagia .

Hidup ceria .

Isnin, 29 Mac 2010

Salam sejahtera untuk semua

Selamat datang . Semoga anda cepat sembuh .
Hubungi saya : Hp : 016 3828239 .
( Maaf saya tidak berurusan dgn sms )

Jangan malu untuk buat rawatan .

Berusaha merawat dan berdoa pada Tuhan ...

Selasa, 2 Mac 2010

Menderita sakit

Menjawab pertanyaan anda :


Kepada Anda yg menderita sakit bahu dan belikat ,
selama 4 tahun .


Saya membuat rawatan melalui cara :-

1 . urut .

2 . Doa

3 . Senaman .

Selamat datang . Moga cepat sembuh .

Masa rawatan 8 pagi hingga 10 malam . Setiap hari .

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP :016 3828239 . ( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS ) .










Selasa, 23 Februari 2010

Wahai isteri


Hentikan dayuan perasaan mu


Pujuklah suami mu
Berkata jujur lah padanya
Katakan yang sebenarnya .

Katakan kau masih bersabar
Katakan kau masih berharap
Katakan kau setia padanya
Katakan kau cinta padanya .

Biarlah suami mu mencari rawatan
Hindarkan rasa malunya
Moga suami mu kembali sihat
Menjadi suami yang perkasa zahir dan batinnya .

Merayulah pada suami mu
Usah dirayu pada pujukan syaitan ......












Isnin, 22 Februari 2010

Isteri tak puas

Aku sering menerima panggilan dari si isteri yg mengadu tak puas .
Suami menghadapi masalah tenaga batin .
Macam 2 di ceritakan dengan penuh perasaan ...........

Wahai suami !!!
Andai anda menghadapi masalah tenaga batin ,
Jagan segan buat rawatan ....

Semoga isteri anda masih bersabar !!!
Jangan tunggu hingga isteri anda tidak sabar !!!!!!!!

Hubungi saya HP :016 3828239 .
Untuk mendapatkan rawatan .
( Maaf saya tidak berurusan dgn sms )




Khamis, 18 Februari 2010

Datang lah dengan iklas


Selamat datang .
Datanglah dgn iklas .

Usahlah berpusing pusing cakap .
Bila nak buat rawatan .
Cakaplah secara jujur .

Bila berusaha ( merawat )
Jangan lupa berdoa
Minta kesembuhan dari dari Illahi .

Hubungi saya untuk temujanji dan pertanyaan .
HP : 016 3828239
( Maaf saya tidak berurusan melalui sms )






Isnin, 8 Februari 2010

Sihat zahir dan batin


Selamat Datang .
Semoga awak cepat sembuh .
Sihat zahir dan batin .

Rawatan urut dan Doa .

Warisan Budaya Perawatan Tradisional .

Melancarkan peredaran darah keseluruh badan .
Membuang angin berlebihan dalam badan .
Ketulan dan lendir lemak yang tak di perlukan , dihancur dan di nyahkan .
Urat saraf , sendi dan tulang dibetulkan kedudukan .

Merawat masaalah .

Mati pucuk
Lemah Tenaga Batin .
Sakit urat saraf .
Masalah sendi .
Masalah Tulang .

Masalah kebatinan .
Masalah hubungan suami isteri .

Hubungi : 016 3828239 .
Maaf sms tidak di layan .

Ahad, 7 Februari 2010

Selamat datang

Selamat datang . Moga cepa sembuh .

Sila buat temujanji .

HP : 016 3828239 .

(Maaf sms tidak dapat di layan )

Ahad, 31 Januari 2010

Zakar makin pendek


" Dulu zakar saya panjang , sekarang agak pendek "

Saya selalu dengar perkataan ini di ucapkan pada saya .
Di antara sebab mengapa terjadi begitu ia lah
kerana kekerasan zakar sudah tidak keras 100% saperti dulu .

Di antara sebab kenapa zakar tidak keras 100%
Ialah kerana darah tidak mengalir ke zakar dgn sempurna ,
Dan urat saraf berkeadaan tidak sempurna .


Jumpa Saya .
Kalau berhajat untuk buat rawatan .
Semoga awak cepat sembuh .









Jumaat, 29 Januari 2010

Zakar Lemah

Zakar lemah , lemah tenaga batin atau mati pucuk .

Di antara puncanya perjalan darah tidak lancar ke bahagian tertentu ,
rawatan urut boleh membantu melancarkan perjalan darah .

Andai anda menemui saya untuk di buat rawatan ,
Beberapa perkara akan saya buat , iaitu :

Membuat urut pada bahagian tertentu .

Doa .

Mengajar senaman untuk pemulihan .

Khidmat nasihat pemulihan berkaitan dgn hubungan seks .

Selamat datang .

Moga cepat Sembuh ....

Hubungi Hp : 016 3828239 . (Maaf SMS tidak di layan )




Selasa, 26 Januari 2010

Melancarkan Peredaran Darah

Perjalanan darah dalam badan yg tidak lancar , menjadi di antara punca masalah urat saraf , sendi dan masalah tenaga batin . Urutan badan secara umun nya boleh membantu melancarkan peredaran darah dalam badan .

Kesimpulannya :

Darah lancar , kesihatan fizikal lancar dan tenaga batin pun lancar .

Ahad, 24 Januari 2010

Mati hidup semula

Rawatan urut tradisional membolekan mati hidup semula .

Yang di maksudkan ia lah mati pucuk ,

Kalau di rawat ,

dan dgn izin Illahi akan hidup semula ...

jangan tunggu lagi !!!!

Sabtu, 23 Januari 2010

Kubur

Jangan di kuburkan kebahagiaan anda suami isteri kerana mati pucuk .

Mati pucuk boleh di rawat ...

Cari lah orang yang boleh merawat .

Semoga anda cepat sembuh ..

Jumaat, 22 Januari 2010

Bersalin

Dah bersalin kat Hospital Ampang .

Selamat mendapat cahaya mata ... puteri !

Tahniah !!!

Itu ari ambil air selusuh dgn saya .

Semoga ibu dan anak sejahtera ...

Rabu, 20 Januari 2010

Letih lesu seluruh badan

Anda merasa letih lesu seluruh badan ,

Kemungkinan peredaran darah di seluruh badan tidak berjalan dgn lancar ,

Rawatan urut boleh memulihkan keadaan masalah yg di alami .

Sila hubungi saya ,

Semoga cepat sembuh .

Selasa, 19 Januari 2010

Tenaga batin

Dapat anak bukan bukti tenaga batin hebat ...

Ada isteri yg mempuyai anak , tapi memberi tahu tak dapat kepuasan dlm hubungan bersama suami .

Usah malu bebincang dgn pasangan untuk tahu sama ada dia puas atau tidak .

Jangan biarkan dia menderita ...

kita sangka dia bahagia...

Isnin, 18 Januari 2010

sup sayur sejati

Jap lagi nak makan sup sayur sejati !

Sapa masak ?

pastilah yang disayangi .

( Sup sayur ada lah kegemaran ku )

Masalah suami isteri

Lebih 2 lagi kalau berkait dgn tenaga batin , sila hubungi saya untuk mendapat rawatan .

Moga hubungan suami isteri berkekalan selamanya .

Cintai lah rumahtangga ...

Sabtu, 16 Januari 2010

Air Selusuh

Tadi sepasang suami isteri datang ,

Suami buat rawatan urut sakit pinggang .

Isteri minta air selusuh , tarikh di jangka bersalin 4 hari lagi .

Berusaha dan berdoa lah pada ILLAHI .

Jangan berbuat yg bertentangan dgn ajaran Islam .....

Semoga dapat melahirkan anak dgn sempurna .....

Jumaat, 15 Januari 2010

Pelacur asing

Di KL , ramai pelacur yg datang dari negara asing ...

Masih berlaku , tak dapat di hapuskan .....

Bohsia

Di bandar bandar besar selalu nya ada gadis bohsia .

Mungkin berlaku nya kerana masalah didikan ....

liwat

Bayak berlaku kejadian liwat di akhir akhir ini .

Sala satu sebab berlaku kerana kekurangan ajaran ugama .

gila seks

Di antara sebab kejadian rogol berlaku kerana ada nya manusia yg gila seks .

Selalu nya lelaki yg rogol perempuan .

Ada juga perempuan yg merogol lelaki ....

Dalam dunia mcm mcm boleh jadi.......

Poligami

Pastikan kuat zahir dan batin ,

Kalau lemah sila buat urut tenaga batin ,

Selamat datang ......

Rumah pelacuran

Pelacuran masih berlaku di Kuala Lumpur .

Banyak terdapat di hotel hotel murah ,

dan terdapat juga di hotel mewah ...

Lelaki Gigolo

Di antara sebab wujud nya lelaki gigolo , kerana suami lemah tenaga batin .

Sila buat urut batin , untuk kuat zahir dan batin .

Gadis lesbian

Lesbian menjadi penyakit masyarakat sekarang .

Lelaki yg kuat zahir dan batin , amat istimewa untuk wanita .

gay

gay ada lah satu penyakit masyarakat .

Perbuatan yg di larang oleh ugama Islam .

Onani

Wanita yg terlalu kerap onani , mungkin akan menjadi salah satu sebab tidak berminat pada lelaki ... Cari lah suami yg sesuai .

Lelaki ada lah istimewa pada wanita , kalau kuat zahir dan batin ...

Meracap

Meracap salah satu punca melemahkan tenaga batin .

Usah di jadikan amalan dalam kehidupan ...

Kahwin

Anda akan berkahwin dalam masa terdekat .

Sila datang buat urutan batin .

Jadi lah insan yg kuat zahir dan batin .

Jangan malukan diri dalam bilik pengatin ...

Lelaki perkasa

Jadi lah lelaki perkasa , kuat zahir dan batin .

Sila datang untuk buat rawatan urut batin .

Semoga berjaya .

Lelaki kuat seks

Nak jadi lelaki kuat seks ???.

Sila datang buat urut tenaga batin .

semoga berjaya .

Lelaki dayus

Jangan di anggap dayus oleh setengah perempuan kerana lemah tenaga batin .

Sila buat rawatan segera.

Selamat datang semoga cepat sembuh .

Isteri gersang

Suami Lemah tenaga batin , isteri tidak mendapat kepuasan .
Isteri hidup dalam gersang .

Sila datang untuk mendapat rawatan .

Isteri sedap

Rawatan urut tenaga batin , supaya zakar betul betul keras dan boleh bertahan lama .
Untuk memberi kepuasan berganda ganda pada isteri ...

sila buat temu janji .

Moga anda berjaya ...

Dingin seks

Isteri atau suami tidak berminat untuk seks .

Atau tidak mencapai kepuasan bila buat hubungan kelamin .

Sila datang untuk mendapat rawatan .

Cepat Puas

Isteri belum puas tetapi suami dah puas .

( suami cepat puas )

Sila datang buat rawatan ,

Semoga cepat sembuh .

Zakar lemah

Zakar lemah atau masalah tenaga batin .
Sila datang untuk di rawat .

Semoga cepat sembuh .

Khamis, 14 Januari 2010

Linda Onn

Linda Onn 32 sertai Suria FM ,

Mulai bertugas Isnin ini .


Selamat bertugas di ucapkan .

Halim Othman

Halim Othman 45 sertai Suria FM .

Mulai bertugas isnin ini .

Selamat bertugas di ucapkan ...

Mamat Exist

Harian metro hari ini , Mamat bekas vokalis Exist mengaku curi telefon bimbit
dan jam . Di hukum denda S$1,000 .

Istana budaya

Rawatan budaya melayu lama . HP : 016 3828239 .

Selamat datang .

Semoga cepat sembuh .

Sakit Leher

Sakit Leher. Hubungi : hp : 016 3828239 .

Selamat datang .

Moga cepat sembuh .

Kebas Jari Tangan

Kebas Jari Tangan ,

Sila datang untuk mendapat rawatan urut .

Semoga anda cepat sembuh .

Rabu, 13 Januari 2010

Hotel di Kuala Lumpur

Rawatan cara Lama . Hp : 016 3828239 .

Kalau berminat sila hubungi .

Semoga cepat sembuh .

Muzium Negara

Rawatan secara lama . Hp : 016 3828239 .

Selamat datang ,

Moga cepat sembuh .

Hutan Lipur Lentang

Sekali sekala mandi manda kat hutan Lipur Lentang best juga .

Aku pernah berkemah kat sana dgn pelajar pelajar Seni Silat Gerak Kuntau .

Awas kat sana banyak babi hutan bila malam .

Tahun Baru Cina

Selalu nya bila dekat dgn perayaan , harga barang akan naik ....

Begitu lah cara orang berniaga mendapatkan keuntungan .

Sesak Nafas

Kira nya anda selalu mengalami sesak nafas , ada kemungkinan otot otot , terutama nya di bahagian dada dan belikat tegang .

Kira nya masalah itu berpunca dari otot otot , rawatan urut boleh memulihkan nya .

Selamat Datang

Semoga cepat sembuh ...

Erra Fazira

Aku minat nyanyian dan lakunan Erra Fzira .

Semoga berbahagia selalu ...

M Daud Kilau Raja Gelek Malaysia

Sekali sekala best juga layan suara Raja Gelek Malaysia . M Daud Kilau .

Satu ringgit......

Semoga sihat sejahtera selalu ....

Bruce Lee

Bruce Lee pelakon filem tempur ( seni bela diri ) menjadi pujaan ...

Lebih lebih lagi dia mati semasa umur yg masih muda dan ketika menjadi sanjungan .

Filem lakonan nya tak jemu lihat berkali kali .

Pos Malaysia

Aku ada beberapa kenalan berkhidmat dgn Pos Malaysia .

Nampaknya pos Malaysia masih boleh bersaing perkhidmatan nya hingga kini .

Semoga pos Malaysia akan menjadi lagi maju ...

Akademi fantasia

Af 8 sudah bermula , ujian bakat telah dan akan di buat .

Hanya beberapa orang lepasan pelajar AF yg agak popular dalam putaran seni tanah air .

Begitu lah gelombang seni , ada yg timbul ada yg hilang ...

Zaidi Buluh Perindu

Aku peminat Zaidi Buluh Perindu .

Aku tak pernah jumpa dekat dgn Zaidi .

Ada ke siapa tahu macam mana nak hubungi Zaidi ???

Semoga zaidi berjaya seterusnya....


Halim Yazid Anak Tupai

Halim Yazid mempuyai cara nyanyian yg tersendiri .
Aku meminati lagu Anak Tupai .

Semoga Halim lebih berjaya ...

Ada sekor anak tupa.....

Dikir Barat

Banyak lagu lagu Dikir Barat di CD kan , Ada di antara lagu , seni katanya tak sesuai sesuai untuk pendengaran kanak kanak .

Cara menari penyanyi perempuan nya juga agak liar , bukan budaya Kelantan yg terkenal dgn lemah gemalai .

Yang liar itu lah laku di pasaran !!!!

Ekin AF3

Ekin AF3 masih belum ada album lagi .

Semoga dia sabar menjalani hidup sebagai anak seni ...

Usaha yg sungguh2 nanti akan membuahkan hasil .

Lisdawati

Lisdawati tak kisah cakap orang terhadap suaminya ,
kerana hampir tiga tahun bersama ,
dia cukup bahagia
dan tahu hati budi Fauzi Nawawi ,
yang juga pelakon terkenal tanah air .

Semoga jodoh nya berkekalan ....

Altantuya

Ahah Alam . Kes saman RM100 juta keluarga model mongolia , Altantuya Shaariibuu . Akan di tetapkan pada 30 Mac. depan .

( Harian Metro 13 Jan. 2010 )

Sakit Belikat

Kalau anda sakit belikat , sila datang untuk mendapatkan rawatan urut .

Sila buat temujanji , semoga cepat sembuh .

Makanan Kucing

Tadi ada beli makanan kucing , Itu hari beli jenama yang mahal , hari ini beli jenama murah je . Itu hari RM : 15.50 ari ni RM : 11.oo sahaja .


Nasib baik Hitam , Kecik dan Anja makan .

Seronok tengok kucing makan ....

Pasar Raya

Saya nak keluar g pasaraya sekejap .

Dekat dekat kul 5 saya dah ada kat umah .

Ok !!!


Nanti kita jumpa ...

Selasa, 12 Januari 2010

Pantun

Masak lemak ikan patin
Sedaya upaya mencari santan
Sedap sungguh maka bersama
Tolak tepi makanan barat

Kalau lemah tenaga batin
Jumpa saya buat rawatan
Jangan tangguh lagi lama
Takut nanti lagi melarat .

Aizat

Aku mula mula lihat persembahan Aizat kat Dewan Sivik , P.Jaya . ( AF ) .

Berbadan besar suara bagus , mendapat tepukan gemuruh bila nyanyi .

Tahniah badan sekarang dah ok !!!!

Tahniah berjaya menjadi juara dan persembahan terbaik dalam AJL 24 .

Tasbih Cinta

Saya minat drama tasbih cinta .

Bercinta pun kena lah jaga kesihatan zahir dan batin .

Sila jumpa saya untuk mendapat rawatan .

Aznil

Saya selalu baca blog Aznil untuk mendapat cerita dari tuan badan sendiri .

apa apa pun kalau sakit sakit badan jumpa saya untuk buat rawatan urut .

Urat saraf

Sakit urat saraf di seluruh badan atau mana mana bahagian .

Sila datang jumpa saya untuk di buat rawatan .

Sakit bahu

Sakit bahu , selalu nya sakit bila nak angkat tangan .

Sila datang untuk di rawat .


Moga cepat sembuh .

Sakit Tumit

Sakit tumit , selalunya semasa bangun tidur .

Sila datang untuk di buat rawatan .


Moga cepat sembuh .

Sakit lutut

Sakit lutut , atau sendi lutut ,

Sila datang buat rsawatan .

Semoga anda cepat sembuh .

Sakit kepala

Sakit kepala atau pening kepala .

sila datang untuk di buat rawatan .

Semoga anda cepat sembuh .

Tergeliat atau terseliuh

Tergeliat atau terseliuh , sila datang untuk buat rawatan .

Moga cepat sembuh .

Tersalah bantal

Selalu nya selepas bangun tidur ,
kepala tidak boleh berpusing ke kiri atau ke kanan ,
Kesakitan berlaku .

Sila datang untuk buat rawatan .

Lenguh lenguh

Anda lenguh lenguh , seluruh badan atau mana mana bahagian badan .

Sila jumpa dgn saya untuk buat rawatan

Sakit pinggang

Kalau anda mengalami sakit pinggang , selalu nya urut boleh memulikannya .

Selamat datang . Sila buat temujanji hp ; 016 3828239 .

Semoga cepat sembuh .

Isnin, 11 Januari 2010

Yuna

Tahniah untuk semua pemenang . Tahniah Yuna mendapat tempat ke dua .

Yang menarik dan bagus nya dia ni bertudung , Moga benar kata Faizal ,

Nanti kain tudung Yuna akan menjadi rebutan peminat tudung ....


Ahad, 10 Januari 2010

urut Badan

Hari ini saya ada di rumah .

Anda di jemput datang untuk buat rawatan .

Apa apa pun sila buat temujanji dulu .

Maaf saya tidak berurusan dgn SMS .

Selamat berjumpa , semoga anda cepat sembuh .

Sabtu, 9 Januari 2010

Tiada masa

Di antara panggilan talipon yg saya terima ,
Memberi tahu , bila ada masa dia nak buat rawatan ,
" Susah lah I tak ada masa "

hi hi hi .....

kena sediakan masa bang !!,
kena sediakan masa dik !! ,

kalau lama sangat di biarkan ,
Kalau lemah menjadi semakin lemah ,
Kalau mati dah jadi hancur ,
Kalau kebas menjadi lumpuh .

Bila anda sakit selalu nya berkaitan dgn anak dan isteri .
Kalau lumpuh susah lah nak menyara kehidupan ,
Kalau mati pucuk ,
Kadang ada di kalangan isteri yg mula ada masa nak cari jantan
untuk menikmati kepuasan ...

Kita tahukan , kadang manusia tak boleh sabar bila nafsunya menjadi gila ,
Apa apa pun boleh jadi ....
Lelaki merogol
Perempuan mencari gigolo atau mencari lelaki untuk jadi suami gelap ....

Kita tahukan , ramai lelaki kaki perempuan yg suka menggoda ...
Kah kah kah !!... mungkin perempuan yg kehausan seks senang sikit untuk goda .

Kesimpulannya , sedikan masa merawat lah di mana tempat pun yg ada kemahiran .

Semoga anda cepat sembuh ......

Khamis, 7 Januari 2010

Tuan tidak puas

Bila tuan bersama dengan isteri , tuan tidak mencapai kepuasan .
Kerana di tegah tegah melakukan persetubuhan , alat kelamin tuan mati .
Itu merupakan masalah lemah tenaga batin .

Jangan merasa susah hati .
Buat temujanji dgn saya .
Nanti saya buat rawatan .

Semoga anda cepat sembuh .


Isteri tak puas

Isteri tuan tidak mencapai kepuasan bila bersama dengan tuan .

Ini menunjukkan tuan ada masalah tenaga batin .

Kalau tuan yakin pada kebolihan saya , dgn izin Tuhan .

Tuan jangan malu untuk buat rawatan .

Jangan biarkan masalah itu lebih lama , kerana akan menimbulkan banyak masalah nanti .

Sila buat temujanji : hp ; 016 3828239 . Maaf SMS tidak di jawab .

Rabu, 6 Januari 2010

Mayat

4 mayat bergelimpangan , pembunuhan kejam di Tampin .

Rashidi 34 , di tahan petang tadi , di LRT Masjid Jamek , Kuala Lumpur , untuk membantu siasatan .

urut

Rawatan urut terbuka untuk semua .

Semua bangsa .

Bayi , Kanak Kanak , Remaja , Dewasa dan warga tua .

Rawatan di buat dari jam 8 pagi hingga 10 malam , setiap hari .

Anda perlu buat temujanji sebelum datang .

Maaf SMS tidak di jawab .

Semoga anda cepat sembuh ....

Mawi

Rumah saya berhadapan dgn Masjid Abd Rahman Bin ASuf , Batu 5 1/2 Jln, Puchong .

Ada beberapa orang artis bersembahyang di sini . Mawi AF3 juga pernah solat jumaat di sini .

Selamat berjumpa dgn saya ,

semoga anda cepat sembuh dgn Izin Allah .

Berdoa lah meminta kesejahteraan ....

Urut Badan

Urut Tradisional melancarkan perjalanan darah keseluruh badan ,
Bila darah berjalan dengan lancar , membantu semua sistem dalam badan berfungsi dgn baik .

Selepas di urut badan akan merasa selesa , badan yg terasa berat merasa lega .
badan menjadi cergas.

Tenaga batin pun bolih jadi cergas .....

Elok nya buat rawatan tenaga batin sekali .

Kata nak hebat !!!!

Urut Tradisional

Aku mempunyai pengalama merawat lebih dari 20 tahun .

Ramai sudah pesakit yang ku temui ,

Berbagai masalah di sampaikan pada ku ,

Kadang orang yg lebih dewasa pada ku pun , aku yg beri rawatan dan nasihat berkenaan
perhubungan seks .

Aku merasa begitu bertuah kerana di beri kemahiran oleh ILLAHI .

Berbanyak banyak syukur pada ILLAHI .

Aku berdoa semoga pesakit pesakit ku mendapat kesejahteraan dan sembuh dgn cepat ....

Urut Batin

Urut batin bermaksud membuat rawatan tenaga batin .

Rawatan untuk mati pucuk

Rawatan Lemah tenaga batin

Rawatan persediaan untuk kahwin

Rawatan Dingin seks dan sebagai nya ....

Selasa, 5 Januari 2010

Mendapatkan rawatan .

Sesiapa yang ingin datang untuk mendapatkan rawatan , elok buat temujanji terlebih dahulu . HP : 016 3828239 .

Untuk peringatan , saya minta maaf , SMS tidak di jawab .

Selamat datang semoga anda cepat sembuh .

Urut Batin

Kalau nak buat rawatan mati pucuk atau lemah tenaga batin jangan lah malu .

Umpama nya , perempuan kalau malu tak leh lah bersalin kerana pasti ada yang ternampak alat kelamin . Kadang alat kelamin kena di jahit ....

Orang dewasa pun kadang baru bersunat ( Bukan Islam ) kalau malu macam mana nak bersunat .

Kesimpulan nya nak merawat usah malu .

Rasa nya lagi malu kalau perempuan cakap gini :

" ala u ni cakap je besar !!! , zakar macam batang keladi kena rebus...... "

Isnin, 4 Januari 2010

Rawatan Urut

Terima kasih kembali untuk Azrul .

Terima kasih kerana sudi mendapat rawatan dari saya .

Saya rasa bertuah dapat berkenalan dgn Azrul .

Saya rasa begitu rugi tak pergi ke perjumpaan yg di anjurkan Mazidul hari tu .

Itu la ! saya tersilap hari tu ...

Kalau tidak saya dapat berkenalan dengan Azrul lagi awal .

Perjumpaan yang akan di adakan lagi tu , saya harap saya dapat menyertainya .

Ok ! semoga sejahtera selalu ....

Pengantin Baru

Jadi pengantin baru 2 minggu , suami isteri datang jumpa saya ada sedikit masalah ......

Tak pe ! ok ok dah ok . sikit punya hal saja .....


Saya baru terima panggilan dari dia orang tu , Dia orang dah ketawa ..... hi hi hi ......


Selamat pengatin baru , berbahagialah ...

Jangan lupa ada masalah datang lagi .

Ahad, 3 Januari 2010

Urut ... Keras Lama . Isteri puas .

Urut Tradisional ,

Zakar Keras dan Tahan Lama ,

Isteri mendapat kepuasan maksimun .

Selamat berbahagia saya ucapkan .

Datang lagi kalau ada problem ........

Sabtu, 2 Januari 2010

Wanita gersang nak minta urut batin

Kah kah kah ......
Jangan salah faham .
Urut batin tu bagi saya bukan untuk bersedap sedap dan memuaskan nafsu .

Saya sering menerima panggilan dari wanita yg gersang ingin membuat urutan untuk memuaskan nafsu . saudari dan puan salah tempat .

Aku bukan gigolo . Aku bukan gigolo . Aku bukan gigolo .

Aku pengamal perubatan .

Hihihi .... anda minat dgn nombor HP wanita tu ???

Tak boleh ! Tak Boleh ! Tak Boleh .....

Mencari rawatan Urut ?

Sila hubungi hp 016 3828239 .


Ada kisah lucu seorang pesakit saya membuat rawatan salah tempat .

Pergi urut di suatu tempat , yang urut nya seorang wanita comel ,
wanita itu berbogel sambil urut .
Best juga kata nya boleh lah pegang2 dan cium .

hi hi hi terasa nak buat seks . tapi tak boleh !!! anu nya mati pucuk !!!

Dah buat rawatan dgn saya tu , jangan lah gi tempat tu lagi ,

Tidori lah wanita yg halal untuk anda .

Masa merawat tu kan berdoa dgn Tuhan .

Mati Pucuk

Anda jangan malu untuk merawat mati pucuk ,

Ramai Orang yang mengalami masalah mati pucuk ,

Jangan risau masalah itu boleh di rawat .

Semua bangsa mengalami masalah itu ,

Rawatan saya terbuka untuk semua bangsa .

Jumaat, 1 Januari 2010

Bayaran untuk urut dan perubatan tradisional

Bayaran rawatan yang di kenakan rasa nya tidak tinggi
kalau anda nak pastikan sila hubungi :
Hp 016 3828239 . ( maaf SMS tidak di jawab )
Tiada masalah , anda boleh bertanya dulu tentang bayaran rawatan .

Saya ada membuat urut batin .
Maksud urut batin tu ialah merawat masalah mati pucuk atau masalah tenaga batin .

Bukan urut untuk bersedap sedap .

Urut dan perubatan tradisional

Tahun baru , kuatkan semangat . jadilah sihat zahir dan batin .

Sila buat temujanji sebelum datang , Hubungi Hp : o16 3828239 .

Selamat Datang 2010 = Urut dan Silat .

Selamat Menyambut tahun baru ,

Berdoa , moga sejahtera dunia dan akhirat .