Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .



Malam Pengantin Selama lama nya ....

Berusaha dan berdoa lah pada Tuhan ,
Semoga mendapat kesihatan zahir dan batin ,
Semoga malam malam bersama dengan suami isteri ,
menjadi malam pengantin baru selama lama nya ......
Berbulan madulah selama lamanya ...

Kesakitan Urat Saraf

1 ) Sakit sakit , lenguh lenguh atau kebas kebas ,
Mana mana bahagian badan atau seluruh badan .

2 ) Strok , Lumpuh atau mati sebelah badan .

3 ) Kejang mana mana otot badan .

4 ) Pernafasan terganggu kerana tegang urat saraf .

5 ) Sakit atau pening kepala .

6 ) Susah nak tidur kerana urat saraf tidak berfungsi dgn baik

7 ) Kesakitan di bahagian leher atau tersalah bantal .

8 ) Kesakitan bahu , rusuk , dada ,belikat , pinggang ,
punggung , betis , tumit dan sebagai nya kerana urat
saraf tidak berfungsi dgn baik .

9 ) Memulihkan urat saraf dan otot ibu selepas bersalin .

10) Badan terasa berat dan terasa lemah hendak bergerak .



Terseliuh ,Tercabut Sendi Dan Patah Tulang .

1 ) Terseliut atau tergeliat urat atau otot di mana
mana bahagian badan .

2 ) Tercabut sendi pada mana bahagian sendi ,
saperti sendi bahu , siku , jari , punggung , lutut ,
pergelangan kaki dan sebagai nya .

3 ) Patah mana mana bahagian tulang .

Perubatan secara tradisional untuk penyakit luar biasa atau masaalah batin .

Masalah perhubungan suami isteri .

Masalah kehidupan seharian berkaitan dgn kebatinan .

Penyakit yang luar biasa .

Hubungi : HP : 0163828239 ( sila buat temu janji )

Alamat :
HASSAN
Lot : 31 ,
Kg . Petaling Bahagia ,
Batu 5 1/2 ,
Jln . Puchong ,
Off Jln. Klang Lama ,
Kuala Lumpur .

Perpengalaman lebeh dari 20 tahun merawat beribu orang pesakit lelaki dan perempuan .

Kita berusaha membuat rawatan .
Berdoa lah semoga Allah Yang Maha Kuasa memberikan ke
sejahteraan


Masa Rawatan : Setiap Hari .

Pukul 8 pagi hingga 10 Malam .

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP : 016 3828239 .

( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )




GPS Location

N 03.07964

E 101.66473

Lokasi Rawatan

Lokasi Rawatan

Khamis, 21 Ogos 2014

Sihatkan Tenaga Batin

Isteri bukan sekadar memerlukan makanan pakaian dan harta,
isteri juga memerlukan kepuasan batin,
kerana itu !!!!
pastikan anda seorang suami yg kekal power
( KERAS DAN BERTAHAN LAMA )

Isnin, 9 Jun 2014

Lemah Tenaga Batin

Masalah Lemah Tenaga Batin
Jangan biarkan malam2 anda bersama isteri berlalu dgn kegersangan.
Jangan berhenti berusaha
kerana masalah Lemah Tenaga Batin bukanlah penyakit yg kekal
carilah keserasian...
moga2 anda kembali power!!!

Sabtu, 3 Mei 2014

Mati Pucuk boleh Dirawat

Kerana suami lemah tenaga batin
isteri tidak mendapat kepuasan sex
sering berlaku...
isteri menduakan suami

wahai suami!!!
jangan itu terjadi pada anda
kalau anda lemah tenaga batin
carilah rawatan....
lemah tenaga batin bukanlah penyakit yg tak boleh dirawat.

Sabtu, 19 April 2014

sudah tua tetap power

Lelaki umur 60 berkahwin perempuan umur 40,
ok je !!! mereka hidup bahagia...
erti nya:
lelaki umur 60 
sepatutnya alat kelakian masih kuat .
kalaulah anda belum pun sampai usia 60 telah mati pucuk,
usah ditunggu2 lagi,
cari perawat yg serasi dgn masalah anda.
moga2 kelakian anda selamanya hebat 
hingga ke hujung nyawa masih berfungsi....
terus keras dan bertahan lama.
 

Jumaat, 4 April 2014

Cepatnya puas!!!!!

Usah biarkan isteri terus gersang...
Jangan biarkan alat kelamin anda tidak berfungsi.
Jangan biarkan diri anda cepat mengalami kepuasan bila bertarung diranjang.
Jangan biarkan diri anda mengalami mati pucuk.
Rawat segera! Rawat segera! Rawat segera!
Nikmati alam perkahwinan dgn penuh keindahan....


Lmah Tenaga Batin

Usah biarkan isteri terus gersang...
Jangan biarkan alat kelamin anda tidak berfungsi.
Jangan biarkan diri anda cepat mengalami kepuasan bila bertarung diranjang.
Jangan biarkan diri anda mengalami mati pucuk.
Rawat segera! Rawat segera! Rawat segera!
Nikmati alam perkahwinan dgn penuh keindahan....


Jumaat, 21 Februari 2014

Lemah Tenaga Batin

Walau siapa pun anda
walau berapa pun usia anda
kiranya tenaga kelakian anda lemah
jangan malu untuk mencari perawat
jangan berputus asa untuk mencari perawat

moga2 anda akan bertemu dgn perawat yg serasi dgn masalah anda.

saya mempunyai pengalaman merawat
kalau berminat untuk di rawat oleh saya
sila hubungi saya.

Khamis, 23 Januari 2014

Isteri Curang kerna suami lemah....

Sering terdengar di media...
isteri orang di tangkap kerana berdua dgn warga asing di bilik hotel.
diantara punca kejadian ini,
mungkin kerana tidak dapat kepuasan hubungan kelamin dengan suami.

Kejadian ini memberi peringatan pada suami yg lemah tenaga batin,
agar tenaga batin berada dalam keadaan yg baik.
Buatlah rawatan kalau menghadapi masalah......

Sayangilah isteri anda!!!!

Rabu, 22 Januari 2014

Pastikan Isteri menikmati Kepuasan

Isteri tersenyum puas....
kiranya zakar anda keras dan bertahan lama dalam bertempur

Rawatan secara urut tradisiaonal merupakan salah satu cara
untuk senjata lelaki jadi keras dan bertahan lama

Hubungi saya kiranya anda berminat mendapatkan rawatan.

Isnin, 23 Disember 2013

Nafkah Batin Isteri

Isteri anda tidak dapat kepuasan ???
Mungkin alat kelakian anda tidak keras!
Mungkin alat kelamin keras tapi cepat sangat terpancut!
oh! usah di biarkan!
carilah perawat...
jangan putus asa ...

kalau sudi anda boleh temui saya
saya punyai kemahiran dan pengalaman merawat
sila buat temujanji....


Selasa, 10 Disember 2013

jadilah perkasa di ranjang

usah biarkan isteri terseksa di kamar cinta
malam2 yg sepatutnya manis syahdu dalam ikatan perkawinan
menjadi malam yg pilu dan gersang buat si isteri
keinginan kewanitaan si isteri tidak dapat dipenuhi
kerana si suami mengalami lemah tenaga batin
wahai si suami!
jangan anda tak tahu !!!!
lemah tenaga batin masalah yg boleh dirawat
carilah perawat yg sesuai dan serasi ...

saya juga mempunyai kepakaran merawat
kalau sudi boleh hubungi saya
dgn izin Allah moga2 anda kembali hebat...

Selasa, 29 Oktober 2013

Puaskan Keinginan Sex Isteri anda

Lemah Tenaga Batin 
Mati pucuk!!!
sedang menghantui anda ???
hubungi saya...
saya ada kepakaram merawat
dgn izin Allah moga2 anda kembali power.

Rabu, 2 Oktober 2013

Sek Hebat

lemah tenaga batin dan mati pucuk boleh di rawat 
pastikan anda mempunyai tenaga sek yg kuat

biarkan wanita berkata
pak cik hebat!
pak cik hebat!
pak cik hebat!



Lemah Tenaga Batin

Mati Pucuk boleh di rawat
jangan di biarkan hingga wanita berkata
lelaki dayus
lelaki dayus
lelaki dayus

Khamis, 15 Ogos 2013

Mati pucuk lemah tenaga batin

andainya anda mengalami masalah mati pucuk lemah tenaga batin,
anda boleh temui saya,
saya mempunyai kepakaran merawat masalah itu,
moga2 anda akan kembali sihat.
hebat dan terus perkasa ..........

Isnin, 8 Julai 2013

Rawatan Bulan Puasa ( mati pucuk )

Rawatan pada bulan puasa di adakan seperti biasa
selamat datang
sila buat temujanji

Khamis, 30 Mei 2013

Mati Pucuk / Lemah Tenaga Batin

Mati Pucuk / Lemah Tenaga Batin
kalau anda sudi
anda blh temui saya untuk mendapat rawatan
sila buat temujanji
moga2 anda kembali berfungsi sebagai lelaki sejati

Isnin, 29 April 2013

LEMAH TENAGA BATIN

Fikiran resah kerana mati pucuk @ Lemah Tenaga Batin
termenung berdiam diri tanpa bertindak
selalunya tidak akan menyelsaikan masalah.
Segera bertindak !!!! 
temui perawat yg sesuai ...

Kalau anda sudi ...
boleh buat temujanji dgn saya untuk di rawat

Moga2 anda akan temui kebahagiaan

Isnin, 8 April 2013

zakar bermasalah

Cepat Keluar atau Tak Keras,
ertinya ada mengalami kelemahan tenaga kelakian,
kiranya anda ingin di rawat oleh saya,
sila buat temujanji sebelum datang.

moga2 alat kelakian anda akan kembali hebat.

Khamis, 28 Februari 2013

suami mati pucuk .. isteri sedang gersang ...

si suami tak begitu berminat nak mencari rawatan
konon nya begitu sibuk dgn kerja ...
tetapi isteri beberapa kali talipon saya bertanya 
si isteri nampak sangat berminat supaya suami di rawat ..
dari perbualan dgn saya 
dapat saya agak
si isteri sedang dahaga sek

kenapa terjadi begitu ???
wahai si suami !!!!!
tak malu ke ?
tak risau ke ?
kalau nanti terjadi isteri mencari pasangan seks haram
dgn gigolo atau siapa 2...

Jumaat, 8 Februari 2013

selamanya hebat ...

Umur 70 an masih terpacak ...
semua lelaki sepatutnya begitu
hebat tenaga batin seumur hidup
kalau ada masalah ....
cari perawat yg serasi

usah biarkan mati pucuk menyuramkan hidup anda

Ahad, 3 Februari 2013

keinginan nak buat seks ada , tapi ....

Tengok awek cantik terasa sangat2 nak buat hubungan seks ...
tapi malangnya alat kelamin tidak mengeras
itulah ertinya lemah tenaga batin atau mati pucuk
jangan jadikan itu satu pekara yg sangat bermasalah
kerana masalah itu dapat di atasi
yg perlu !!!!
kenalah cari perawat yg sesuai ...

mahu cuba dgn perawatan saya ????
selamat datang ..
sila buat temujanji

Ahad, 27 Januari 2013

Keluarkan mani dgn tangan

kadang2 onani atau meracap akan menyebabkan lemah tenaga batin .
Namun jangan kecewa !!!
kerana lemah tenaga batin bukan tak boleh di rawat .

Lemah tenaga batin / mati pucuk boleh di rawat.
cari la rawatan yg serasi ...

jangan biarkan jiwa anda dan isteri dalam terseksa
terus berusaha ...

Rabu, 9 Januari 2013

urut tradisional budaya Nusantara

* MATI PUCUK, LEMAH TENAGA BATIN, CEPAT PUAS.
* SAKIT URAT SARAF, SENDI DAN TULANG.
* PENYAKIT LUAR BIASA / KEBATINAN.

untuk semua bangsa, lelaki dan perempuan .
pengalaman merawat lebeh 20 tahun .

URUT TRADISIONAL
*Melancarkan perjalanan darah .
*Membetulkan kedudukan urat saraf, sendi dan tulang.
*Badan dan minda jadi sehat dan cergas (Hebat Zahir dan Batin)

SELAMAT BERTEMU DENGAN SAYA
MOGA MASALAH ANDA SELSAI.

Ahad, 23 Disember 2012

kemahuan sex berkurang ...

setakat berumur ni tenaga sek berkurang ...
dgn kata lain tak berapa nak melawan  @ mati pucuk ...

tambah lagi ada penyakit kencing manis  dan darah tinggi 

isteri pulak mintak2 je !!!

usah di risau !
cari perawat yg serasi !