Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .



Malam Pengantin Selama lama nya ....

Berusaha dan berdoa lah pada Tuhan ,
Semoga mendapat kesihatan zahir dan batin ,
Semoga malam malam bersama dengan suami isteri ,
menjadi malam pengantin baru selama lama nya ......
Berbulan madulah selama lamanya ...

Kesakitan Urat Saraf

1 ) Sakit sakit , lenguh lenguh atau kebas kebas ,
Mana mana bahagian badan atau seluruh badan .

2 ) Strok , Lumpuh atau mati sebelah badan .

3 ) Kejang mana mana otot badan .

4 ) Pernafasan terganggu kerana tegang urat saraf .

5 ) Sakit atau pening kepala .

6 ) Susah nak tidur kerana urat saraf tidak berfungsi dgn baik

7 ) Kesakitan di bahagian leher atau tersalah bantal .

8 ) Kesakitan bahu , rusuk , dada ,belikat , pinggang ,
punggung , betis , tumit dan sebagai nya kerana urat
saraf tidak berfungsi dgn baik .

9 ) Memulihkan urat saraf dan otot ibu selepas bersalin .

10) Badan terasa berat dan terasa lemah hendak bergerak .



Terseliuh ,Tercabut Sendi Dan Patah Tulang .

1 ) Terseliut atau tergeliat urat atau otot di mana
mana bahagian badan .

2 ) Tercabut sendi pada mana bahagian sendi ,
saperti sendi bahu , siku , jari , punggung , lutut ,
pergelangan kaki dan sebagai nya .

3 ) Patah mana mana bahagian tulang .

Perubatan secara tradisional untuk penyakit luar biasa atau masaalah batin .

Masalah perhubungan suami isteri .

Masalah kehidupan seharian berkaitan dgn kebatinan .

Penyakit yang luar biasa .

Hubungi : HP : 0163828239 ( sila buat temu janji )

Alamat :

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.


Perpengalaman lebeh dari 20 tahun merawat beribu orang pesakit lelaki dan perempuan .

Kita berusaha membuat rawatan .
Berdoa lah semoga Allah Yang Maha Kuasa memberikan ke
sejahteraan

Sila buat temujanji sebelum datang .

HP : 016 3828239 .

( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )




Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Lokasi Tempat Rawatan : Pangsapuri Vista Lavender

Ahad, 23 Disember 2012

kemahuan sex berkurang ...

setakat berumur ni tenaga sek berkurang ...
dgn kata lain tak berapa nak melawan  @ mati pucuk ...

tambah lagi ada penyakit kencing manis  dan darah tinggi 

isteri pulak mintak2 je !!!

usah di risau !
cari perawat yg serasi !

Sabtu, 22 Disember 2012

sex tetap power walau usia tua

Jangan jeles ye !!!
Bila tengok lelaki berumur 60 tahun,
berkahwin dgn perempuan umur 25 tahun.

Tenaga batin tetap power walau berumur tua.
Janji badan dan urat saraf sihat .

Anda berumur 30 tahun sudah lemah ???
Jangan risau ......
Masalah tenaga batin boleh di rawat ...
carilah perawat yg serasi dgn masalah anda !

Laki Cepat Puas Isteri Curang

Ada suami lemah tenaga batin @ cepat puas berkata :
" isteri saya ok je ! tak ada merungut pun "
lalu si suami pun bertangguh untuk berubat !
tapi ... tahukah si suami ?
di hati si isteri begitu gersang .........
kesian dia !
jangan lah sampai dia mencari lelaki lain di belakang anda ........

Selasa, 18 Disember 2012

Lemah tenaga batin

Dia tahu dia lemah tenaga batin ...
tapi dia tak ada masa hendak pergi merawat .
kata dia ! tunggu lah bila ada masa !!!!

tahukah dia ?
isteri dia sedang gelisah gersang ...

pada pendapat saya :
carilah masa!
cari lah orang yg boleh merawat!
jadilah lelaki yg hebat !

Khamis, 13 Disember 2012

Lelaki Lemah Tenaga batin

Bukan satu,
Bukan dua,
Tapi ramai isteri2 yg talipon saya ...
Dgn nada kepiluan ...
menceritakan tak dapat kepuasan sex dari suami.
mereka juga bertanya untuk merawat suami yg lemah tenaga batin.

AWAS!!!
Suami2 yg bermasalah tenaga batin.
Sila cari rawatan ...
Agar isteri anda tidak tercari 2...

Kalau sudi jumpalah dgn saya untuk di rawat ...
Dgn izin Allah 
Moga2 anda akan mendapat kesembuhan.
Jadilah lelaki yg hebat dalam kehidupan seharian ...
Dan jangan lah menjadi lelaki yg lemah 
dan tak mampu  di ranjang......

Isnin, 26 November 2012

Mencari suami gelap

Bila suami mati pucuk  ..
ada perempuan kawen satu lagi ...
kawen cara gelap je ..
untuk memuaskan kehendak sex.

untuk elak berlaku begitu
si suami cepat2 lah berubat...
kalau belum sembuh jangan putus harap...
usaha lagi dan lagi ....
 
kalau sudi blh jumpa saya ...

Ahad, 25 November 2012

Zakar Palsu

Suami yg lemah tenaga batin / mati pucuk .
buat apa beli kote palsu untuk kegunaan isteri.
jangan mati fikiran !!!

cari rawatan untuk keraskan dan tahan lama
anda boleh !!!

kalau sudi datang jumpa saya untuk di rawat .
Moga2 anda akan pulih !

Jumaat, 23 November 2012

Gigolo

Berikutan keadaan semasa yg mudah mendapatkan  
gigolo ( pelacur lelaki ) di pasaran,
Ada di atara suami yg mati pucuk
mencari jalan mudah memuaskan kehendak sex isteri
dgn mengambil perkhidmatan gigolo.

Cara yg dayus dan memalukan!!!!!!

Alasan kenapa di buat begitu ?

* Sudah berubat banyak tempat tapi tidak menjadi.

*Tidak mahu isteri mengadakan hubungan cinta dgn lelaki lain 
dan seterusnya mengadakan hubungan sex.

*Relakan isteri sex dgn gigolo kerana tidak melibatkan ikatan perasaan cinta.

*Kesian dgn isteri yg gersang tapi masih sayang untuk di ceraikan.

Kalau sudi temui saya, dan cuba rawatan saya.
***************************************
Moga2 anda sembuh.
******************




Khamis, 22 November 2012

Kerana Mati Pucuk

Seorang abang tu cakap
Suara saya dalam talipon " macam sombong je ... "
tapi kerana dia mati pucuk ,
dia paksa juga diri berjumpa dgn saya,
 untuk mendapatkan rawatan. 

tapi bila jumpa dgn saya, "tak sombong pun !!! " katanya.
Hi hi hi .. betul le ... 
Saya tak sombong  ...
Tapi bila berbual dalam talipon, saya tak minat,
nak bodek ( desak ) pesakit supaya datang jumpa saya .





Selasa, 20 November 2012

Gersang

Suami lemah tenaga batin.
isteri sedang gersang dan dahaga.
suami buat tak tahu je ...
konon2 malu nak berubat ....

Wahai lelaki !!!
jangan jadi dayus !!!
jadilah lelaki yg berani ...
tak perlu malu untuk berubat.

kalau sudi hubungi saya .

Selasa, 30 Oktober 2012

hebat di malam pengantin

Anda akan menjadi pengantin baru !!!
tapi anda tahu zakar anda tidak begitu sempurna ...
tapi anda tidak pasti zakar anda berada dalam keadaan sempurna .

sila hubungi saya untuk di rawat
agar anda tidak terkecundang di malam malam pengantin anda
moga2 malam malam pengantin anda menjadi kenangan yg paling manis ...

Isnin, 8 Oktober 2012

zakar lembek dan cepat pancut

Isteri anda sedang gersang ...
kerana anda lemah tenaga batin
( tak berapa keras dan cepat pancut )

sila hubungi saya untuk di rawat

moga2 anda kembali bertenaga ...........

Isnin, 1 Oktober 2012

Lemah Tenaga Batin

Anda mati pucuk ? .
Telah merawat tapi belum sembuh !!!
Jangan berputus asa
Mungkin anda belum bertemu keserasian
Teruskan berusaha dan berdoa ...

Kalau sudi !!!
Anda boleh temui saya untuk di rawat ...
Mudah2an anda menemui kesembuhan ..

Sabtu, 8 September 2012

Zakar mengecil / pendek

Apabila darah tidak mengalir kebahagian zakar dgn sempurna,
menyebabkan zakar juga tidak keras dgn sempurna,
ini menjadi antara sebab alat kelamin lelaki semakin kecil dan pendek.

Rawatan urut tradisionadi antara cara untuk merawat masalah itu.

Kalau sudi sila hubungi saya untuk di rawat.

Rabu, 5 September 2012

cepat klimaks /klaimak/ klaimik/ cepat puas

lelaki cepat klimaks ( klaimak , klaimik ) atau cepat puas
menyebabkan isteri tidak dapat kepuasan

kalau sudi !
sila temui saya untuk di rawat

moga2 anda dan isteri anda mendapat kepuasan yg sempurna

Ahad, 26 Ogos 2012

Rawatan Urut Tradisional / merawat mati pucuk

Anda menghadapi masalah Lemah tenaga batin ?
Anda menghadapi masalah urat saraf ?

Kalau sudi , sila hubungi saya untuk di rawat ...
Moga2 rawatan yg saya amalkan, mempunyai keserasian dgn masalah anda
Selamat bertemu !!!

Isnin, 23 Julai 2012

Rawatan Urut Tradisional / merawat mati pucuk

Untuk pengetahuan semua ...
Pada bulan puasa rawatan di buat seperti biasa.

Selamat datang
sila buat temujanji

Khamis, 5 Julai 2012

Lemah Tenaga Batin

Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .

kalau sudi , sila jumpa dgn saya untuk di rawat .
sila buat temu janji
perhatian : saya tidak berurusan dgn sms

Rabu, 27 Jun 2012

Lemah Tenaga Batin ?

Jangan tunggu ada masa untuk di rawat !!!!
Sediakan masa untuk di rawat !!!
Selamat berjumpa dgn saya .

Selasa, 29 Mei 2012

Rawatan Urut Tradisional sepenuh masa / Merawat Lemah Tenaga Batin

Saya membuat rawatan urut tradisional sepenuh masa
@ merawat lemah tenaga batin

sila talipon saya untuk buat temu janji .
selamat berjumpa ..
moga2 masalah anda ada keserasian dgn rawatan saya
moga2 anda cepat sembuh ....

Jumaat, 4 Mei 2012

mati pucuk bolih sembuh

anda menghadapi masalah mati pucuk.
anda telah merawat tapi belum sembuh.
jangan putus asa.
teruskan mencari rawatan.
kerana mati pucuk bukan penyakit kekal dan memang bolih sembuh .

kalau sudi untuk saya cuba merawat.
sila hubungi saya.

Moga2 ada cepat sembuh ...

Rabu, 14 Mac 2012

Kekalkan kekuatan tenaga batin sepanjang hayat

Kekalkan kekuatan tenaga batin sepanjang hayat .

urut tradisional boleh membatu !!!!

moga darah berjalan lancar !

moga urat saraf berfungsi dgn baik !

moga tenaga batin kuat zaman berzaman .....

sila temui saya !!!
moga tiada lagi lemah tenaga batin !!!!!

Selasa, 28 Februari 2012

umur 75 tahun tenaga batin masih ganas

Lelaki umur 75 tahun tenaga batin masih ganas,
masih mencari gadis 20 an
(kisah ini keluar dalam surat khabar)

kalau anda masih muda ... tapi sudah lemah !!!
pasti ada yg tak kena pada urat saraf badan anda .

Kalau sudi temui saya untuk di rawat
.
KEKALKAN KEKUATAN TENAGA BATIN

Ahad, 26 Februari 2012

lemah batin

jangan biarkan kebahagiaan rumah tangga musnah
kerana batin lemah !!!

hubungi saya untuk di rawat !!!
saya punyai kepakaran yg berkenaan
moga anda cepat sembuh !!!

Sakit Lutut / betis / paha

nak duduk antara dua sujud tak boleh ... sakit !!!
Berdiri lama tak boleh !!!

hubungi saya untuk di rawat

Rabu, 18 Januari 2012

Mata tak boleh tutup / mulut senget

Mata tak boleh tutup dan mulut senget bila bercakap ( suara telor)
kerana masalah urat saraf.
Kalau sudi sila hubungi saya untuk di rawat .
Saya ada pengalaman merawat masalah ini.
Moga anda berbahagia selalu .

Rabu, 11 Januari 2012

rawatan Urut Tradisional

Kiranya berminat untuk mendapat rawatan dari saya
Sila buat panggilan .
maaf !! saya tidak berurusan dgn sms.